Сьогодні українські водії все частіше звертаються до професійних механіків для обслуговування своїх авто. Однак на СТО часто користуються їхньою довірою та пропонують непотрібні послуги. Експерти видання GO назвали п’ять послуг, на які водіям краще не погоджуватися.
1. Занадто часта заміна оливи
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Моторне мастило зазвичай треба міняти через 12 000 – 15 000 км. Якщо їздити тільки на короткі відстані та в заторах, можна скоротити інтервал до 7 500 км. Міняти масло частіше, ніж це потрібно, не має сенсу.
2. Непотрібні послуги при заміні оливи
Деякі сервіси під час заміни оливи пропонують додаткові послуги, наприклад, заміну фільтрів чи доливання рідин. Зазвичай це зайве, особливо якщо ви недавно вже проводили обслуговування.
3. Заміна гальмівних колодок і ремонт супортів
Коли ви просите замінити гальмівні колодки, деякі механіки можуть запропонувати одразу відремонтувати супорти або ротори. Це дуже дорого і потрібне лише тоді, коли є видимі ознаки іржі або пошкоджень.
4. Встановлення дорогих шин
На шиномонтажі або СТО часто радять купувати дорогі преміальні шини, кажучи, що вони кращі та довше служать. Експерти вважають, що шини середнього класу не гірші, особливо якщо ви їздите в звичайних умовах.
5. Промивання трансмісії замість простої заміни рідини
Коли ви просите замінити трансмісійну рідину, деякі механіки можуть запропонувати додатково промити систему, що коштуватиме вдвічі дорожче. Зазвичай це зайва послуга, яка не потрібна.