Існує думка, що максимально продовжити термін служби свого автомобіля можна тільки при дбайливій експлуатації та акуратній їзді з дотриманням усіх встановлених правил, а також при його своєчасному обслуговуванні. Особливо це стосується силового агрегату. Але моторист в інтерв’ю розкрив один важливий нюанс, що спростовує все сказане вище.
Безумовно, обслуговувати авто необхідно вчасно, причому не можна економити на цьому. Для машини підбираються хороші розхідники, а також якісне моторне мастило. Воно не обов’язково має бути дорогим, але його властивості повинні повністю забезпечувати належну роботу силової установки. При цьому, що стосується акуратної та розміреної їзди, то так, подібний стиль водіння варто практикувати, принаймні це робить пересування на ТЗ безпечним.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Набагато менше шансів, що акуратний водій потрапить у дорожньо-транспортну пригоду з вини, але ніхто не застрахований від зустрічі з лихачами. Що ж до продовження терміну служби силового агрегату, то тут акуратна та розмірена їзда може також зіграти злий жарт. Важливо розуміти, що робота двигуна на низьких оборотах часто тягне за собою неповне згоряння палива в камерах. У свою чергу подібне провокує утворення нагару на елементах, що труться.
Щоб не «вбивати» цим двигун, а, навпаки, збільшити термін його служби, автомобілістам варто час від часу тиснути педаль акселератора до низу. Йдеться про їзду на високих оборотах, коли значно підвищується температура в камерах і повністю згоряє все паливо. Крім того, це сприяє очищенню елементів, що труться від раніше утвореного нагару, що, як уже було сказано, продовжує термін служби ДВЗ.
Безперечно, ніхто не каже розкручувати силовий агрегат до критичної позначки на тахометрі. Ні, тут йдеться про тимчасове пересування на оборотах 4 – 6 тисяч. На практиці достатньо буде так покрутити двигун протягом кількох хвилин, щоб сприятливо вплинути на його стан. Важливо відзначити, що практикувати подібне варто за містом на вільній трасі, щоб випадково не завадити будь-кому з колег і не спровокувати дорожньо-транспортну пригоду.
У декого може виникнути закономірне питання, а як цього досягти на машині з автоматичною трансмісією, щоб при цьому не вийти за межі допустимого швидкісного режиму? Тут насправді все досить просто. Коробка, якщо йдеться про “автомат”, переводиться в ручний режим керування. Далі підбирається передача, що дозволяє розкрутити двигун до високих обертів і рухатися таким чином деякий час, не перевищуючи швидкісний режим. На ТЗ з механічною трансмісією зробити все вищесказане набагато простіше.