Про це мало хто знає, але Запорізький автозавод свого часу розробляв спортивні моделі. Однією з них був рідкісний ЗАЗ-1902 Баггі 1977 року.
З 1977 по 1980 рік виготовлено лише кілька ЗАЗ-1902 “Баггі”. Спортивний позашляховик отримав 50-сильний двигун від “Запорожця”.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Наприкінці 70-х гонки баггі вже проводилися, проте переважна більшість цих авто були саморобними. У Запоріжжі вирішили створити дрібносерійний заводський позашляховик, який за потреби можна було б виставити і на міжнародні змагання.
В основі авто лежав легкий каркас із металевих труб, тому маса склала всього 540 кг. ЗАЗ-1902 “Баггі” отримав позашляхові шини та мав високий кліренс.
Ззаду встановили 1,2-літровий двигун ЗАЗ-968М, проте збільшили його потужність до 50 л. Максимальна швидкість становила 105 км/год. Крім того, баггі ЗАЗ демонстрував непогану прохідність.
Перший прототип ЗАЗ-1902 “Баггі” виготовили 1977 року, а потім до 1980 року зібрали ще кілька авто. Втім, у ході випробувань виявили низку дефектів та недоробок. Авто виявилося сирим, ненадійним та схильним до перевертання, тому розробку баггі вирішили припинити.