Питання роботи двигуна на холостому ходу викликає багато суперечок серед водіїв, але більшість сучасних автомобілів спроектовані так, щоб витримувати подібні навантаження без значного зносу. Про це розповів досвідчений моторист, інформує muato.
Основний аргумент проти тривалої роботи на холостому ходу полягає в тому, що на низьких обертах поршнева група може погано змащуватися, що призводить до підвищеного зносу деталей і можливості виникнення задирів у циліндрах. Але фахівці стверджують, що в більшості випадків це є міфом. Сучасні масляні насоси здатні забезпечувати достатнє змащування всіх важливих частин двигуна навіть за низьких обертів. Інженери враховують умови міського руху під час проектування двигунів, тому правильне технічне обслуговування може запобігти проблемам.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Важливим моментом є регулярна заміна моторної оливи. Оскільки під час тривалих зупинок або заторів двигун може працювати на холостому ходу без зупинки, варто орієнтуватися на кількість мотогодин, а не лише на пробіг. Сучасні синтетичні оливи здатні зберігати свої властивості до 250-300 мотогодин. Якщо автомобіль постійно перебуває в міських заторах, водіям рекомендується міняти мастило частіше, наприклад, через 7000-8000 км, замість стандартних 15 000 км, щоб уникнути перегріву і зносу двигуна.