Сб. Лис 23rd, 2024

Експерти назвали ненадійні кросовери, які часто та надовго ламаються

Компактні кросовери мають стабільний попит на ринку вживаних автомобілів. Переважно цей клас автомобілів представляють надійні машини, але є три моделі, які псують їхню репутацію.

Про це написав What Car?, інформує видання “Новини.LIVE”.

Як проводили опитування

Британський журнал What Car? спільно з MotorEasy опитали тисячі автовласників, які повідомили наскільки надійними були їхні автомобілі протягом 24 місяців. Автомобілісти розповіли, як довго тривало та скільки коштувало усунення несправностей.

Опитування тривало пів року. Було отримано 29 967 відповідей, що дозволило оцінити 199 моделей (віком до п’яти років) від 31 бренду. Зокрема, було виявлено три найбільш ненадійні моделі компактних кросоверів, які часто та надовго опинялися в автомайстернях.

1. Nissan Juke (2019 — дотепер)

  • Рейтинг надійності 50%

Майже третина (31%) Nissan Juke, про які повідомлялося, вийшла з ладу, причому 80% з них були непридатними для керування понад тиждень. Nissan покривав витрати на ремонтні роботи лише в 35% випадків, при цьому 52% власників платили понад 1500 фунтів стерлінгів за кожну несправність.

“Nissan намагався полагодити мій гібрид Juke протягом трьох місяців, і йому це поки не вдалося”, — прокоментував один з власників.

2. MG ZS (2017-2024)

  • Рейтинг надійності 81,1%

Бензиновий MG ZS є найбільш проблемною моделлю виробника, з долею несправностей 58%. Супутникова навігація та інформаційно-розважальна система завдали власникам найбільше горя, але двигуни та електричні системи теж були не на висоті. Знадобилося понад тиждень, щоб полагодити 36% несправних автомобілів, але MG оплатила 86% роботи, й жоден інший ремонт не перевищував 200 фунтів.

3. Skoda Karoq (2017 — дотепер)

  • Рейтинг надійності 87,6%

Дизельні версії Skoda Karoq мають вдвічі більше шансів вийти з ладу, ніж бензинові, з частотою несправностей 30% (проти 15%). Найбільшим головним болем є двигуни. Більшість постраждалих автомобілів повернулися в дорогу менш як за тиждень, але лише 43% ремонтів були безплатними, а 29% власників стикалися з рахунками до 750 фунтів стерлінгів.

Читай mAUTO в google.news та ТЕЛЕГРАМ

By nikolay

Related Post