Для тих, хто замислюється над покупкою автомобіля, найціннішою інформацією є реальні відгуки власників, які вже мають досвід експлуатації конкретної моделі. Ці відгуки вважаються найбільш достовірними, оскільки вони відображають реальні враження від тривалого користування автомобілем. Про це пише mauto.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Американський сервіс Consumer Reports займається збором таких відгуків про різноманітні товари, на основі яких створюється рейтинги та списки. Фахівці цієї організації нещодавно опублікували перелік транспортних засобів, які не виправдали очікувань їхніх власників.
Для складання цього списку автовласникам було поставлене одне питання: “Якби у вас була можливість, чи купили б ви або взяли у лізинг цю ж машину знову?” Опитування охопило понад 330 000 власників седанів, позашляховиків, вантажівок та мінівенів.
На основі отриманих даних було сформовано індекс невдоволення споживачів, до якого увійшли моделі з найнижчим рівнем задоволених власників. Для кожної моделі вказувалася кількість осіб, які готові були б придбати такий же автомобіль вдруге. Для всіх наведених моделей рівень задоволеності склав менше ніж 50%.
- Infiniti QX50 – 25%
- Volkswagen Taos – 38%
- Nissan Sentra – 39%
- Kia Sorento Hybrid – 42%
- Nissan Kicks – 44%
- Kia Seltos – 45%
- Mercedes-Benz C-Class – 46%
- Kia Forte – 47%
- Volkswagen Jetta – 47%
- Nissan Altima – 48%