Дослідження, проведене фахівцями Інституту споживчих експертиз, показало, скільки дизельного палива не доливають на українських заправках. Порушення були виявлені у ряді відомих мережах АЗС, пише mauto.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Деталями цього дослідження поділились в Інституті споживчих експертиз.
Що показала експертиза
Недолив дизельного палива може стати серйозною проблемою у діяльності транспортних компаній, особливо тих, що задіюють великовантажні автомобілі. Ємності паливних баків таких машин часто перевищують 500 літрів.
Дослідження охопило 17 операторів заправних станцій, включаючи як преміальні станції, так і ті, що належать до економ-класу.
Контрольні зразки були зібрані та направлені в сертифіковану лабораторію для аналізу. Там було виміряно точну щільність пального та скориговано обсяги з урахуванням температури.
Виявилося, що сім операторів не доливають необхідний обсяг дизельного пального. Решта заправних мереж діють відповідно до стандартів.
Ось результати аналізу недоливу дизельного палива:
В ході перевірок було встановлено порушення на таких АЗС, як ANP, Shell, Mango, БРСМ-НАФТА, Marshal, BVS та VST. Водночас інші заправні станції продемонстрували кращі результати.
Окрім того, компанія Укрнафта показала найкращий результат поміж інших, перевищивши норму заправки пального на 1%, що є рекордним показником серед усіх операторів АЗС.
Причини недоливу пального на АЗС
Існують випадки, коли деякі заправні станції можуть навмисно не доливати бензин або дизельне пальне, обманюючи своїх покупців. Це робиться для того, щоб непомітно збільшити доходи компанії.
Існує декілька методів для здійснення таких махінацій. Найчастіше проводять некоректне калібрування колонок на АЗС з похибкою.
Крім того, існує можливість використання спеціальних пристроїв, які можуть маніпулювати даними про обсяг заправленого пального. Ці пристрої можуть бути приховані та управлятися дистанційно, що ускладнює їх виявлення.