Пн. Січ 13th, 2025

Фахівець пояснив, чому двигуни Kia та Hyundai вважаються найбільш ненадійними

Американський портал Jalopnik провів масштабне дослідження, щоб визначити, які мотори сучасних автомобілів викликають найбільше нарікань. Власник сервісного центру з ремонту ДВЗ розповів, чому двигуни сімейства Theta II, що використовуються в машинах Hyundai та Kia, опинилися на вершині цього рейтингу з точки зору частоти виникнення несправностей.

Справа в тому, що в цих двигунах блок циліндрів регулярно стає джерелом проблем. Механіки з авторизованих сервісних центрів підтверджують, що такі дефекти зустрічаються зі значною регулярністю, змушуючи власників стикатися з дорогим ремонтом або навіть повною заміною двигуна.

Проблема масово торкнулася дволітрових і 2,4-літрових двигунів, якими оснащувалися популярні моделі: Hyundai Elantra, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Kia Soul, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Kia Optima і навіть преміальний Genesis G70. Для власників цих автомобілів несправності мотора стали справжнім кошмаром, адже ремонт найчастіше вимагає тривалого часу та значних фінансових вкладень, а самі машини надовго вибувають з експлуатації.

Основний корінь частих поломок лежить у конструктивних недоробках цих двигунів. До найбільш критичних недоліків відносяться слабка ефективність масляного насоса, дефекти конструкції циліндрів, відсутність додаткових форсунок для змащення поршнів і ненадійна робота каталізатора. Коли каталізатор виходить із ладу, дрібні тверді частинки здатні проникати в поршневу групу, викликаючи пошкодження стінок циліндрів. Причому такі проблеми можуть виникнути навіть на автомобілях з невеликим пробігом, що робить ситуацію ще тривожнішою.

Джерела несправностей двигунів Theta II простежуються з моменту появи третього покоління кросоверів Kia Sportage. Вже тоді власники, зіткнувшись з першими ознаками поломок, найчастіше вживали радикальних заходів – видаляли каталізатор, щоб уникнути серйозніших пошкоджень двигуна.

У Сполучених Штатах проблеми з цими двигунами переросли у масштабні кампанії відкликання. З 2015 року Hyundai та Kia витратили близько 3 мільярдів доларів на те, щоб повернути колишню славу, компенсації клієнтам та технічне доопрацювання автомобілів.

Читай mAUTO в google.news та ТЕЛЕГРАМ

By nikolay

Related Post