Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося, звідки це поширене переконання і чи має воно реальну основу. Що стосується технічної сторони, то для справного автомобіля не має значення, в якому положенні знаходяться колеса, коли ви паркуєтеся.
Загальний міф про те, що вивертання керма при парковці шкодить гідропідсилювачу керма, виник ще в 1990-х, коли багато іномарок потрапляли до рук власників у поганому стані. У старих автомобілях зношені гідропідсилювачі часто видавали свист чи шипіння при вивертаннях керма, що створювало враження, що це погіршує стан системи. Насправді ж, якщо ГУР справний, то він оснащений перепускним клапаном, який збалансовує тиск, і характерний шум — це нормально. Проблеми з системою виникають лише при серйозному зносі її компонентів.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Що стосується міфу про пильовики ШРУСів, то він також не має підстав. Так, пильовики дійсно можуть зазнавати навантажень, але вони набагато більші в звичайних умовах руху, ніж при короткочасному вивертання коліс при парковці. Деякі керівництва радять уникати утримання керма в крайніх положеннях занадто довго, щоб не створювати надмірне навантаження на систему, але на практиці при парковці зазвичай кермо не утримують у такому положенні, тому це не спричиняє жодних проблем.
Таким чином, якщо ваш автомобіль у хорошому технічному стані, то немає нічого шкідливого у вивертанні керма під час паркування.