Багато автовласників вважають, що як тільки показання на одометрі досягають 150 тисяч кілометрів, слід задуматися про продаж автомобіля, щоб уникнути поломок та дорогих ремонтів. Цей міф існує давно і його витоки неможливо встановити. Експерти розповіли, наскільки обґрунтовано цю точку зору і який пробіг справді безпечний.
Український автопарк старіє і на ринку зустрічається багато автомобілів із пробігом понад 200 тисяч кілометрів. Однак позначка в 150 тисяч для багатьох стає “кордоном”, після якої починається низка несправностей.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Існує думка, що після досягнення цього пробігу машина втрачає надійність і стає менш придатною для експлуатації. Багато власників прагнуть продати авто, перш ніж одометр перетне цю «фатальну» позначку, особливо враховуючи, що до 150 000 у багатьох автомобілів закінчується гарантія.
Сучасні технології роблять автомобілі більш складними, що може знижувати їхню надійність. Автовиробники орієнтовані на безперебійну роботу протягом терміну гарантії, тоді як після закінчення власники можуть зіткнутися з проблемами.
З урахуванням зростання цін на послуги та запчастини, логічно продати машину до досягнення критичної позначки. Тому бажання позбавитися авто після 150 тисяч кілометрів цілком обґрунтовано, простіше мати нову машину з гарантією. Пробіг до 100 тисяч кілометрів у таких брендів, як Toyota та Kia , можна вважати відносно безпроблемним.