Атмосферні двигуни об’ємом 1,6 літра залишаються класикою для бюджетних автомобілів, особливо завдяки їх простоті, ремонтопридатності та надійності. Фахівці назвали шість моторів, які добре зарекомендували себе на дорогах України і за її межами, пише “Автотема”.
1. Ford 1.6 Duratec
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
- Моделі: Ford Focus, Ford Focus C-MAX, Volvo S40.
- Особливості: надійний агрегат із ресурсом понад 400 000 км. Простий у конструкції, але чутливий до якості пального.
- Слабкі місця: частий вихід з ладу термостата, забруднення дросельної заслінки, висока вимогливість до пального. Рекомендується заміна ременя ГРМ раніше за регламент.
2. Peugeot EC5
- Моделі: Citroen C-Elysee, Peugeot 301, Peugeot 408.
- Особливості: живучий чавунний блок циліндрів і простий розподілений упорск. Без капітального ремонту витримує до 400 000 км.
- Слабкі місця: ненадійний каталізатор, можливі протікання оливи після 200 000 км.
3. VW 1.6 BSE
- Моделі: Skoda Octavia, Volkswagen Golf, Volkswagen Passat.
- Особливості: простий у конструкції двигун серії EA113 з ресурсом понад 200 000 км. Легко ремонтується, запчастини доступні.
- Слабкі місця: масложер після 200 000 км, протікання мастила з клапанної кришки, тріщини у випускному колекторі.
4. Renault K4M
- Моделі: Renault Logan, Renault Sandero, Renault Duster.
- Особливості: невибагливий мотор із ресурсом до 500 000 км. Легко витримує використання низькоякісного пального.
- Слабкі місця: частий обрив ременя ГРМ через заклинювання роликів, датчики положення колінвала схильні до поломок.
5. Suzuki M16A
- Моделі: Suzuki SX4, Suzuki Vitara, Suzuki Grand Vitara.
- Особливості: живучий двигун із чавунними гільзами, ресурс до 400 000 км, ремонтопридатність на високому рівні.
- Слабкі місця: перегрів, вимогливість до якості мастила та його рівня.
6. Hyundai G4ED
- Моделі: Hyundai Accent, Hyundai Coupe, KIA Rio.
- Особливості: простий чавунний блок із комбінованим приводом ГРМ. Ресурс до 300 000 км за умови дбайливого догляду.
- Слабкі місця: можливий масложер після 200 000 км, залежність від правильного вибору мастила.