У багатьох водіїв існує думка, що автомобіль краще продати до пробігу в 100 000 км, аби уникнути дорогих ремонтів. Це переконання має свої підстави, оскільки після цього рубежу авто часто вимагає масштабного технічного обслуговування, пише видання mauto із посиланням на автоексперта.
Так, після 100 000 км пробігу необхідно замінювати ланцюг ГРМ, рідину в АКПП, а також інші витратні компоненти, які вже можуть бути зношені. Крім того, автомобіль може почати ламатися через передбачене «програмоване старіння», яке закладається виробниками, аби авто стабільно працювало протягом гарантійного періоду.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Гарантійний термін, зазвичай 3 роки або 100 000 км, також відіграє важливу роль у вирішенні продати авто, оскільки після його закінчення вартість ремонту часто зростає. У випадках з малолітражними двигунами, варіаторами чи роботизованими трансмісіями, надійність яких може бути меншою, водії намагаються скоротити «критичний» пробіг навіть до 80 000 км. Це допомагає уникнути неочікуваних витрат, зберегти цінність авто на ринку й уникнути дорогого технічного обслуговування, яке часто постає після цього пробігу.
Найближчим часом в Україні можуть з’явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
На Івано-Франківщині виявили рідкісний екземпляр “Акули” – українського авто, розробленого у 1960-70 рр. колективом під…
Українські водії тепер мають надавати документ про проходження техогляду транспортного засобу під час перетину кордону…
Зупинка автомобіля поліцією і подальше спілкування з правоохоронцями мало кому з українських водіїв приносить задоволення.…
У Нью-Йорку продається дуже незвичний Pontiac Firebird 1995 року. Американський спорткар отримав оригінальний і суперечливий…
В Україні водіння у нетверезому стані карається законом. Допустимий рівень алкоголю в крові водія не…