У багатьох водіїв існує думка, що автомобіль краще продати до пробігу в 100 000 км, аби уникнути дорогих ремонтів. Це переконання має свої підстави, оскільки після цього рубежу авто часто вимагає масштабного технічного обслуговування, пише видання mauto із посиланням на автоексперта.
Так, після 100 000 км пробігу необхідно замінювати ланцюг ГРМ, рідину в АКПП, а також інші витратні компоненти, які вже можуть бути зношені. Крім того, автомобіль може почати ламатися через передбачене «програмоване старіння», яке закладається виробниками, аби авто стабільно працювало протягом гарантійного періоду.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Гарантійний термін, зазвичай 3 роки або 100 000 км, також відіграє важливу роль у вирішенні продати авто, оскільки після його закінчення вартість ремонту часто зростає. У випадках з малолітражними двигунами, варіаторами чи роботизованими трансмісіями, надійність яких може бути меншою, водії намагаються скоротити «критичний» пробіг навіть до 80 000 км. Це допомагає уникнути неочікуваних витрат, зберегти цінність авто на ринку й уникнути дорогого технічного обслуговування, яке часто постає після цього пробігу.
На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…
Днями ДСНС отримало дві нові піротехнічні машини легкого типу ПМ-Л виробництва «Пожмашина». В їх основі…
Компанія Hyundai показала нові зображення великого електричного кросовера Ioniq 9. Прем’єра третьої моделі лінійки Ioniq…
Майже рік тому концерн General Motors показав перші фотографії електромобіля Cadillac Vistiq, і лише у…
Чеська Skoda взяла курс на електрифікацію. У лінійці виробника вже дві такі моделі, і буде…
Електричний хетчбек Nissan Leaf тривалий час залишався одним із найкращих представників свого класу. Але японська…