Професійні автомеханіки застерігають водіїв від звички викручувати кермо до упору під час маневрів, оскільки це може призвести до пошкодження важливих компонентів рульової системи. Про це пише видання mauto.
При викручуванні керма до межі нерідко чути гул, що свідчить про надмірне навантаження на рульову рейку, наконечники та насос-підсилювач керма. Результатом може стати швидкий знос і поломки, що особливо відчутно в моделях із гідропідсилювачем рульової системи.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Щоб уникнути зайвого навантаження, фахівці радять не утримувати кермо в крайніх положеннях, особливо під час зупинки. Коли кермо доходить до упору, варто дещо послабити хват, дозволяючи йому трохи повернутися. Різкі ривки і різке повертання керма при зупиненому автомобілі також небажані, оскільки це створює зайве навантаження на рульову систему.
Завод комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС» представив автоцистерну для доставки води на потужному шасі SHACMAN X3000. Про…
В Україні, хоча багато власників автомобілів розглядають зовнішній вигляд свого транспортного засобу як особистий вибір,…
Бюджетний позашляховик Suzuki Jimny за допомогою фантазії та спеціальних навичок перетворили на копію "Мерседес Гелендваген".…
У Афінах помітили бензиновий суперкар Ferrari F430, що був припаркований біля зарядного пристрою для електромобілів,…
На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…
Днями ДСНС отримало дві нові піротехнічні машини легкого типу ПМ-Л виробництва «Пожмашина». В їх основі…