Професійні автомеханіки застерігають водіїв від звички викручувати кермо до упору під час маневрів, оскільки це може призвести до пошкодження важливих компонентів рульової системи. Про це пише видання mauto.
При викручуванні керма до межі нерідко чути гул, що свідчить про надмірне навантаження на рульову рейку, наконечники та насос-підсилювач керма. Результатом може стати швидкий знос і поломки, що особливо відчутно в моделях із гідропідсилювачем рульової системи.
ВЖЕ БАЧИЛИ? | Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Щоб уникнути зайвого навантаження, фахівці радять не утримувати кермо в крайніх положеннях, особливо під час зупинки. Коли кермо доходить до упору, варто дещо послабити хват, дозволяючи йому трохи повернутися. Різкі ривки і різке повертання керма при зупиненому автомобілі також небажані, оскільки це створює зайве навантаження на рульову систему.
Водії з правами категорії B можуть під час воєнного стану керувати автомобілем категорії С, С1.…
Сучасні моторні мастила мають кращі характеристики порівняно з більш старими версіями, тому вони підходять як…
Седан Hyundai Sonata – стильний та недорогий автомобіль із сучасним оснащенням. Машину у 2024 році…
Компактний кросовер Ford Puma – найдешевша модель у лінійці знаменитого автовиробника. У автомобіля з'явилася повністю…
Toyota Supra п’ятого покоління знімуть із виробництва в 2025 році і вже представлена потужна прощальна…
Японська компанія Mazda провела планове оновлення свого популярного пікапа BT-50. Новинка отримала свіжу зовнішність, новий…