Професійні автомеханіки застерігають водіїв від звички викручувати кермо до упору під час маневрів, оскільки це може призвести до пошкодження важливих компонентів рульової системи. Про це пише видання mauto.
При викручуванні керма до межі нерідко чути гул, що свідчить про надмірне навантаження на рульову рейку, наконечники та насос-підсилювач керма. Результатом може стати швидкий знос і поломки, що особливо відчутно в моделях із гідропідсилювачем рульової системи.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Щоб уникнути зайвого навантаження, фахівці радять не утримувати кермо в крайніх положеннях, особливо під час зупинки. Коли кермо доходить до упору, варто дещо послабити хват, дозволяючи йому трохи повернутися. Різкі ривки і різке повертання керма при зупиненому автомобілі також небажані, оскільки це створює зайве навантаження на рульову систему.