Categories: Новини

Фахівець розповів, як зменшити витрати бензину за допомогою зимових шин

Якщо постійні витрати на паливо стали надто відчутними, має сенс замислитися над вибором шин. Фахівець розповів, як грамотно підібрана зимова гума може помітно скоротити витрати бензину.

Зниження витрат на пальне на 1-2 літри на кожні 100 км пробігу стає цілком реальним, якщо з увагою поставитися до вибору та використання шин. Одним із основних факторів, що впливають на витрату палива, є опір коченню, і він залежить від цілого спектра характеристик покришок.

Один із найважливіших аспектів – це правильний тиск у шинах. Багато енергії витрачається на механічну деформацію колеса при його обертанні, а недостатній тиск посилює цей процес, оскільки шини прогинаються сильніше, що призводить до підвищеної витрати палива.

Щоб мінімізувати втрати, можна трохи підвищити тиск у колесах. Але тут варто враховувати, що надмірно накачані шини можуть погіршити амортизацію, компоненти ходової частини почнуть швидше зношуватися і знизиться комфорт у салоні. Також перекачані покришки забезпечують гірше зчеплення з дорогою, що негативно позначається на керованості та безпеці автомобіля.

На ефективність використання енергії коліс істотно впливають матеріали, з яких вони виготовлені. Чим жорсткіший і менш еластичний склад гуми, тим менше шина схильна до деформацій. Цей принцип активно використовується для розробки енергозберігаючих шин.

Не менш важливий і малюнок протектора: чим він плавніший і менш агресивний, тим нижчий опір коченню, що безпосередньо позначається на зниженні витрат палива.

Важливим параметром впливу на опір коченню є ширина шини. Збільшення ширини шини неминуче призводить до зростання ваги колеса, адже ширина колісного диска також повинна бути збільшена. Це створює додаткове навантаження на двигун, що, своєю чергою, збільшує витрату палива. Навпаки, вузькі шини сприяють зниженню цих витрат.

Дослідження показують, що, якщо ширину змінити з 265 до 185 мм (для R16), це може призвести до зниження витрати пального до 1-2 літри на кожні 100 км.

Радіус колеса також відіграє важливу роль у рівні опору коченню. На швидкісних ділянках, таких як шосе, більший радіус сприяє зниженню втрат енергії на тертя, що може знизити витрати палива. Однак у міських умовах, де водію доводиться часто розганятися та гальмувати, менший радіус колеса виявляється економічнішим, оскільки вимагає менше зусиль від двигуна на кожне прокручування. Таким чином, для міської їзди з постійними зупинками та стартами бажано вибирати шини мінімально дозволеного діаметру. Якщо автомобіль переважно експлуатується на трасах, доцільніше застосувати шини з великим радіусом, який дозволено в посібнику з експлуатації транспортного засобу.

nikolay

Recent Posts

Honda відродить культову модель в новому вигляді (фото)

Honda анонсувала відродження легендарної моделі Prelude у вигляді спортивного гібридного купе. Це шосте покоління моделі…

2 години ago

Експерти назвали автомобілі з пробігом, які прослужать 20 років без ремонту

Сьогодні для більшості автомобілів ресурс обмежений 200 000 – 300 000 кілометрами. Щоб машина служила…

3 години ago

Subaru обвалила ціну на електричний кросовер Solterra

Електричний кросовер Subaru Solterra не має високої популярності у покупців. Це добре помітно на тлі…

4 години ago

Поліцейські розповіли, для чого заглядають за плече водія після зупинки авто

Українські водії часто цікавляться, чому патрульні поліцейські після зупинки автомобіля зазирають у салон через плече.…

4 години ago

Експерти склали ТОП-10 автомобілей з пробігом, які не ламаються

Надійність – один з найважливіших факторів, який варто враховувати при купівлі вживаного автомобіля. Які моделі…

5 години ago

У Києві помітили рідкісний преміальний автомобіль з-за океану (фото)

У Києві помітили незвичайний американський седан. Йдеться про модель Oldsmobile Aurora 1995 року випуску. Зображення…

5 години ago