Categories: Новини

Фахівці назвали 5 правил правильного накачування зимових шин

Механіки шиномонтажок зазвичай накачують шини до середнього тиску, так званої “двійки”, не звертаючи увагу на конкретні рекомендації виробника і сезонні особливості. Однак, як розповів фахівець у розмові з редакцією порталу ampercar.com, така зневага оптимальними показниками може сприяти нерівномірному зносу гуми, зниженню керованості та зайвим витратам на пальне.

Різні машини мають параметри тиску для різних умов. Так, для Mercedes-Benz W204 з колесами діаметром 17 дюймів тиск, що рекомендується, становить 2,2 атмосфери, тоді як для 16-дюймових коліс – вже 2,5 атмосфери. При цьому у ряду автомобілів, таких як Nissan X-Trail у кузові T31, допустимий тиск на передніх колесах становить 2,3 атмосфери, а на задніх – 2,1 атмосфери, що пов’язано з розподілом ваги та особливостями керованості.

У сезон масової зміни покришок шиномонтажні станції буквально перевантажені, а компресори для підкачування шин працюють на межі, подаючи часом навіть нагріте повітря. У такій ситуації, навіть якщо при встановленні шин тиск було виставлено коректно, через кілька годин покришки охолонуть, і він може опуститися нижче за норму. Тому перевірити тиск важливо ще раз через добу після установки шин. Найкраще зробити це до початку поїздки, коли гума ще не прогріта – так можна переконатися, що тиск відповідає нормі.

Важливо пам’ятати, що при русі навіть на короткі відстані покришки починають нагріватися, а повітря всередині розширюється, що тимчасово підвищує тиск і може призвести до помилкового враження про його відповідність нормі. Якщо ви маєте всього один комплект дисків і змушені двічі на рік встановлювати заново гуму, слід приділяти особливу увагу контролю тиску в шинах. Постійні маніпуляції з шинами можуть з часом знизити герметичність з’єднання між диском та покришкою, збільшуючи ризик витоків повітря.

Важливо враховувати, що кожні 10 градусів зниження температури призводять до зниження тиску в шинах приблизно на 0,1 атмосферу. Найпоширеніша помилка при накачуванні шин – використання неточного манометра. Більшість аналогових манометрів спочатку демонструють показання у psi (фунт на квадратний дюйм), а потім переходять до відображення значень у барах або кг/см2. Однак числові значення psi та бар не рівнозначні – наприклад, 2,5 бара відповідає 36,3 psi. Важливо уважно перевіряти одиниці виміру, щоб не допустити помилки. Крім цього, не забувайте звірити тиск і в запасній шині.

nikolay

Recent Posts

Нові можливості камер фіксації порушень: що треба знати водіям

У 2025 році французькі правоохоронці збільшать кількість камер контролю швидкості на 4% — з 4000…

32 хв. ago

В Україні раритетний автомобіль Москвич-403 продають за цiною iPhone (фото)

В Україні продають раритетне авто «Москвич-403». Машину оцінили в 999 доларів США, що співставно з…

41 хв. ago

Водіїв в Україні штрафують за пальне в автомобілях

Згідно із законодавством України, водіям дозволено провозити в авто не більше ніж 60 і 1500…

7 години ago

Поліцейський вимагає заглушити двигун: експерти роз’яснили, що робити водіям

Зупинка автомобіля на вимогу поліції часто супроводжується проханням заглушити двигун, але багато водіїв не впевнені,…

10 години ago

На аукціон виставили останній автомобіль Cadillac легендарного Елвіса Преслі (фото)

У Великій Британії на аукціон Bonhams виставили седан Cadillac Seville 1977 року. За нього планують…

11 години ago

ТОП-5 бюджетних автомобілів з пробігом, на які не треба витрачатися після покупки

Підбір автомобіля за 300 тисяч гривень – доволі непросте завдання у сучасних реаліях. Але з…

12 години ago