Багато водіїв в Україні стикаються з випадками штрафування за тріщини або інші пошкодження на лобовому склі. Копи часто накладають стягнення в розмірі 340 гривень, посилаючись на частину 1 статті 121 КУпАП, аргументуючи порушенням пунктом 6.8.5 ДСТУ 3649:2010, де нібито зазначено, що автівки з такими пошкодженнями не можуть експлуатуватися, пише mauto.
Фахівці в галузі права наголошують, що таке трактування є хибним: ані чинні Правила дорожнього руху, ані ДСТУ не класифікують тріщини на лобовому склі як технічну несправність, яка б передбачала накладення штрафу згідно зі статтею 121 КУпАП.
Таким чином, такі штрафи не мають законного підґрунтя і можуть бути успішно оскаржені в судовому порядку.
Експлуатація автомобілів на іноземній реєстрації (так званих «євроблях») в Україні без дотримання митних процедур може…
Німецький автоконцерн Volkswagen Group, позбавившись від усіх російських активів, більше не має будь-яких зобов'язань з…
На українському автомобільному ринку більшість угод укладається з вживаними автомобілями, оскільки нові машини стають дедалі…
У Варшаві помітили Bentley Continental GT з київськими номерами, замаскованими під інший стиль реєстрації. Раніше…
Водії в Україні почали використовувати фольгу для обгортання ключів від своїх автомобілів. Про практичну користь…
Постановою Кабміну №1235 від 29 жовтня 2024 р. в Україні запроваджено нові правила обліку транспортних…