Categories: Новини

Фахівець пояснив, чому восени в авто скриплять гальма і як цього уникнути

Більшість автомобілістів у своїй практиці стикалися зі скрипом гальмівних колодок, що спричиняє сильне роздратування. Особливо часто такі звуки починають з’являтися восени, коли підвищена вологість і бруд негативно впливають на роботу гальм.

Іноді причиною цього звуку виявляється маленький камінчик, що застряг між колодкою і диском – у цьому випадку шум зазвичай зникає після кількох натискань на гальма. Як розповів фахівець, якщо скрип продовжується, варто насторожитися: проблема може бути серйознішою.

Якщо автомобіль кілька днів простояв на вулиці або в холодному гаражі, на гальмівних дисках може утворитися іржа. Цей процес часто проходить непомітно для водія, але корозія також може утворитися на гальмівних колодках. Саме ця іржа стає причиною небажаних звуків при гальмуванні. Залежно від часу простою, ступінь іржі може змінюватись від незначної до досить серйозної. У деяких випадках колодки можуть навіть прилипнути до диска. Зазвичай проблему можна вирішити, обережно “розробивши” гальма.

Скрип незабаром зникне, оскільки колодки та диск у процесі експлуатації притруться. Однак не варто забувати, що наліт міг також з’явитися всередині супортів, що може призвести до заклинювання колеса або навіть відмови гальм, що, у свою чергу, може викликати занос автомобіля. Якщо автомобіль довго простояв без руху, рекомендується провести ТО гальмівної системи.

Найбільш поширеною осінньою причиною скрипу гальм виявляється зустріч із глибокою калюжею. Коли гарячі гальмівні диски раптово контактують із холодною водою, вони різко охолоджуються та можуть деформуватися, що призводить до появи неприємних звуків практично миттєво.

На жаль, вирішення цієї проблеми зводиться лише до заміни дисків. Виправити деформацію не вдасться, і надії водіїв на те, що “згодом все вкатається”, лише ускладнить ситуацію: це призводить до погіршення роботи гальмівної системи, збільшення гальмівного шляху та потенційної загрози аварій.

Щоб своєчасно виявити суттєве зношування колодок, на них встановлюють спеціальну пластинку, яка починає видавати скрипучий звук, коли їх товщина досягає критичного рівня. Ресурс передніх гальмівних колодок становить від 15 до 30 тисяч км, тоді як задні можуть прослужити від 30 до 60 тисяч км.

nikolay

Recent Posts

Водіям приготуватися: ТЦК, СБУ та поліція посилять контроль

У Кабінеті Міністрів України прискорюють процедури для початку накладення на ухилянтів від мобілізації обмежень у…

6 години ago

До 2,5 л на 100 км: китайський автомобіль Roewe D7 DMH встановив рекорд Гіннесса

Новий китайський гібрид Roewe D7 DMH встановив світовий рекорд по дальності ходу серед гібридних автомобілів,…

7 години ago

Водіям в Україні назвали предмети на лобовому склі автомобіля, за які штрафують поліцейські

Розміщення предметів на лобовому склі авто може порушувати правила дорожнього руху, якщо ці об’єкти обмежують…

8 години ago

Брутальний і здатний форсувати броди: Kia представила свій перший пікап Tasman

На автошоу в Саудівській Аравії презентували новий Kia Tasman. Перший рамний пікап Kia надійде в…

10 години ago

Скільки коштує зарядити електромобіль на заправках в Україні у 2024 році

Незважаючи на війну, в Україні триває становлення інфраструктури для електричних транспортних засобів, що сприяє зростанню…

11 години ago

Новий недорогий кросовер від Volkswagen отримав крутий дизайн від Porsche (фото)

Новий недорогий кросовер Cupra Raval 2025 модельного року від VW на ринок відправлять як альтернативу…

13 години ago