Українські автомобілісти все частіше обслуговують свої машини на професійних СТО, але експерти радять обережно ставитися до нав’язуваних додаткових послуг, які можуть збільшити витрати. Видання mauto виокремило 5 найпоширеніших випадків, на які варто звернути увагу.
Часта заміна мастила
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Зазвичай його варто міняти кожні 12 000 – 15 000 км, і лише для авто, що часто експлуатуються у міських заторах, цей інтервал можна скоротити до 7 500 км. Частіша заміна може бути зайвою.
Додаткові послуги при заміні мастила
Деякі сервіси пропонують додаткове обслуговування, наприклад, заміну фільтрів або доливання рідин, навіть якщо авто цього не потребує. Якщо нещодавно проводилося якісне техобслуговування, такі послуги можуть бути зайвими.
Ремонт супортів при заміні гальмівних колодок
Ремонт супортів варто проводити лише за наявності видимих пошкоджень або іржі, оскільки це досить дорога послуга.
Рекомендація преміальних шин
Для звичайних умов експлуатації авто середнього цінового сегмента цілком підходять. Преміальні шини коштують дорожче, але не завжди виправдані.
Промивка трансмісії замість заміни рідини
Якщо трансмісія працює нормально, звичайної заміни рідини достатньо. Додаткова промивка може підвищити вартість обслуговування без особливої потреби.
Важливо обирати послуги, які дійсно потрібні, і проконсультуватися, перш ніж погоджуватися на додаткове обслуговування.