Компанія Hyundai представила ультимативний електрокар RN24. Це прототип, що використовує силову установку від Ioniq 5 N, але в набагато компактнішому шасі. Ряд технологій RN24 запозичує у гоночних машин. Наприклад, логіку управління силовою установкою або електронну систему Rally Mode, що розподіляє тягу між осями за аналогією з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC.
Не секрет, що новий RN24 – це лабораторія на колесах. Причому завдання перед інженерами стояло амбітне: впхнути силову установку Ioniq 5 N в максимально компактне шасі.
За розмірами прототип можна порівняти з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC. Колісна база у нього на 340 мм коротша, ніж у Ioniq 5 N, а техніка та ж: двомоторна система з віддачею 650 кінських сил і батарея ємністю 84 кВт*год. Кнопками на кермі можна регулювати потужність, рівень рекуперації, налаштовувати чутливість педалі акселератора та баланс тяги між осями. Також на RN24 поставили електронний “ручник” e-Handbrake та звукогенератор N Active Sound+ з двома додатковими динаміками у задніх крилах.
У підвісці прототипу застосовуються жорсткі підрамники та ралійні амортизатори. Розподілом моменту управляє електронна система Rally Mode. Важить електромобіль всього 1880 кілограмів і з місця до 100 км/год розганяється лише за 3,4 секунди.
Журналісти британського видання WhatCar? назвали Volvo XC40, який випускається з 2018 року, найкращим вживаним автомобілем…
Jeep випустив новий кросовер Meridian, розроблений для бездоріжжя. Початкова вартість моделі, яка вже продається на…
На вторинному ринку покупці найчастіше орієнтуються на надійність вживаного автомобіля при виборі. Інші звертають увагу…
Питання нехтування ременями безпеки як водіями, так і пасажирами в Україні не втрачає своєї актуальності.…
На автошоу в Манілі (Філіппіни) презентували новий Mitsubishi DST. Концепт є передсерійною версією недорогого сімейного…
Кременчуцький автозавод у минулому столітті був найбільшим у Європі виробником вантажівок. Його першою моделлю став…