На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
Високопродуктивна версія 911-го доступна в Україні у двох версіях: призначена для доріг загального користування, а…
Зараз, коли бензин стає все дорожчим, багато водіїв, як і я, починають серйозно задумуватись про…
В України від 1 листопада зміняться правила щодо обмеження швидкості на дорогах. Максимальна дозволена швидкість…
У Марокко виявили дуже незвичний Jeep Wrangler. Його ширина становить приблизно метр. Нестандартний тюнінг Jeep…
В Україні продають легендарний Mercedes-Benz E55 AMG з компресорним двигуном M113K. Оголошення про продаж автівки…
Новий бюджетний електромобіль Letin Mango Yema, який нещодавно почали пропонувати в Україні за ціною $9…