На СТО зазвичай раді новим клієнтам, адже ремонт та обслуговування авто — це їхній заробіток. Але є поломки, з якими навіть досвідчені майстри не хочуть працювати. Експерти виділили сім таких випадків.
На СТО не люблять займатися заміною мастила, адже це брудна робота, яка потребує багато уваги, але приносить небагато грошей. Також механіки не люблять ремонтувати світлодіодні фари — зазвичай вони пропонують просто замінити їх на нові, що може коштувати власнику чимало.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Майстри не люблять міняти привід ГРМ у преміум-авто і проводити діагностику для пошуку проблем з електросистемою. Українські механіки також неохоче беруться за ремонт техніки, в якій погано розбираються, наприклад, складних і специфічних роторних двигунів.
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…
Динаміка розвитку технологій, які застосовуються в автомобілях, настільки стрімка, що пересічним водіям буває дуже складно…
У багатьох містах України на дорогах можна побачити дорожній знак 5.33 "Рекомендована швидкість" із табличкою…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
В Україні спостерігається істотний обвал продажів дизельних автомобілів. Як повідомляє асоціація «Укравтопром», у жовтні було…
В Україні знайшли справжній раритет – маловідомий український автомобіль «Акула». Машина чимало років простояла під…