Навесні цього року Мінський автозавод почав випуск нового покоління вантажівок – першим статус серійного отримав магістральний тягач МАЗ-5440M9.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Вантажівки «тільки для Європи» відрізняються, в першу чергу, дизайном: на каркас старої кабіни навішені нові кузовні панелі, які до невпізнання змінили зовнішність. Всередині – принципово нова приладова панель, нові матеріали обробки, збільшені по ширині на 10 см спальні полиці і рульова колонка від Mercedes-Benz.
Шлях від дослідного зразка до серійної моделі МАЗ-5440M9 пройшов за чотири роки – дебют перспективного сімейства Євро-6 відбувся влітку 2014-го. Відомо, що «ЕвроМАЗ» буде оснащуватися новітніми рядними «шістками» Mercedes-Benz: або 10,7-літровими OM 470 потужністю від 360 до 428 к.с., або OM 471 віддачею від 448 до 475 к.с.
Трансмісія – тільки виробництва Mercedes-Benz, притому коробки передач пропонуються двох типів: 16-ступінчаста механіка або 12-ступінчастий робот. А ось марку головної передачі пропонується вибрати клієнту: доступні варіанти – вузол Daimler або МАЗ. Передня підвіска – залежна, на поздовжніх ресорах; задня – пневматична чотирьохбалонна.
Рульовий механізм – інтегрального типу, виробництва ZF або HEMA. Гальмівна система робоча – пневматична, з антиблокувальною (ABS) і протибуксувальною системами (АSR). Гальмівні механізми всіх коліс – дискові. В якості допоміжної гальмівної системи може застосовуватися моторне гальмо і/або гідродинамічний сповільнювач.
Ціна новітнього «магістральника» МАЗ-5440M9 – 87 000 євро для білоруського споживача.
За ці гроші клієнт отримає 475-сильну версію з усіма можливими опціями – роботизованою коробкою, німецьким заднім мостом, а також багатою електронною начинкою (включаючи систему екстреного гальмування при виявленні перешкод!).
В кабіні будуть сидіння ISRI на пневмопідвісці, пара спальних місць, електричні склопідйомники і електрокеровані дзеркала, а також незалежний повітряний обігрівач, кондиціонер і холодильник. Для розміщення речей є два багажних відділення об’ємом 200 літрів кожне, плюс бокси на стельовій консолі, в торпедо і дверях.
Клімат-контроль, круїз-контроль і мультимедійна система – теж є елементами базової комплектації. До того ж тягач обладнаний двома алюмінієвими паливними баками об’ємом 700 і 450 літрів. При цьому виробник обіцяє середню витрату палива на рівні 27 літрів на 100 км пробігу.
До речі, на цьому тижні мінчани помітили дуже ефектну версію нової вантажівки – з двома шикарними аерографічними зубрами на боковинах кабіни. Цей екземпляр вирішено використовувати виключно як виставковий зразок.