Про це мало хто знає, але Запорізький автозавод свого часу розробляв спортивні моделі. Однією з них був рідкісний ЗАЗ-1902 Баггі 1977 року.
З 1977 по 1980 рік виготовлено лише кілька ЗАЗ-1902 “Баггі”. Спортивний позашляховик отримав 50-сильний двигун від “Запорожця”.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Наприкінці 70-х гонки баггі вже проводилися, проте переважна більшість цих авто були саморобними. У Запоріжжі вирішили створити дрібносерійний заводський позашляховик, який за потреби можна було б виставити і на міжнародні змагання.
В основі авто лежав легкий каркас із металевих труб, тому маса склала всього 540 кг. ЗАЗ-1902 “Баггі” отримав позашляхові шини та мав високий кліренс.
Ззаду встановили 1,2-літровий двигун ЗАЗ-968М, проте збільшили його потужність до 50 л. Максимальна швидкість становила 105 км/год. Крім того, баггі ЗАЗ демонстрував непогану прохідність.
Перший прототип ЗАЗ-1902 “Баггі” виготовили 1977 року, а потім до 1980 року зібрали ще кілька авто. Втім, у ході випробувань виявили низку дефектів та недоробок. Авто виявилося сирим, ненадійним та схильним до перевертання, тому розробку баггі вирішили припинити.
У недалекому майбутньому в Україні можуть запровадити нову заборону для автомобілістів, яка передбачає значні штрафи…
Через постійне зростання цін на бензин багато українців стали масово встановлювати ГБО на свої автомобілі.…
Переконання водіїв, які оберти двигуна є найбезпечнішими, різняться між собою. Є прихильники руху на низьких…
Не так давно в Верховній Раді з’явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Автомобілісти часто не знімають верхній одяг у зимовий період під час водіння, що потенційно небезпечно.…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…