Categories: Новини

ТОП-10 фатальних помилок, яких припускаються всі водії

Багато водіїв дивуються, коли машина несподівано виходить із ладу. Однак причина появи несправності часом криється у діях самого автомобіліста щодо свого залізного коня. Експерт назвав 10 основних помилок майже всіх автовласників, через які їм доводиться витрачати значні кошти на ремонт.

Помилка номер один, яка стає особливо актуальною восени та взимку. У жодному разі не слідуйте рекомендаціям з інтернету, де написано, що нібито сучасні двигуни не вимагають прогріву. Прогрів двигуна протягом хоча б 3-5 хвилин перед початком руху залишається критично важливим кроком для будь-якої машини з двигуном внутрішнього згоряння. Тільки після цього можна сміливо рушати, але й тоді, не допускаючи перевищення 2500 оборотів до встановлення оптимальної робочої температури.

Подібні поради актуальні і для автоматичної коробки: навіть при прогрітому двигуні різкий старт після тривалої зупинки може з часом обернутися неприємностями. Рекомендується спокійно проїхати кілька кілометрів, щоб коробка встигла прогрітися.

Що стосується самої коробки передач, заміна оліиви в ній часто виявляється поза увагою водіїв. Поки трансмісія працює без нарікань, автовласники просто ігнорують її стан. Однак оптимальний інтервал заміни трансмісійної рідини становить кожні 50 тисяч кілометрів або принаймні раз на три роки.

Помилка з ігноруванням заміни антифризу теж загрожує проблемами. У процесі експлуатації він втрачає свої властивості, що призводить до появи корозії у системі охолодження. Крім того, багато автомобілістів ігнорують очищення радіатора від бруду, комах і опалого листя. Не меншу загрозу несе і забудькуватість щодо кондиціонера. Перевірка рівня холодоагенту здається незначним пунктом у списку технічного обслуговування, але як тільки рівень опуститься до критичної позначки, це може призвести до поломки компресора.

Більшість водіїв забувають і про заміну гальмівної рідини, яка активно вбирає вологу із навколишнього середовища. Адже гальмівна система безпосередньо впливає на безпеку.

Контроль тиску в шинах – один з тих моментів, який водії нерідко не беруть до уваги, хоча це може здаватися незначною деталлю. Але тут прихована підступна пастка: правильний тиск не тільки забезпечує рівномірне зношування покришок і продовжує їх термін служби. Регулярна перевірка та налаштування “розвал-сходження” – ще один недооцінений фактор, який може врятувати водіїв від зайвих витрат на заміну покришок та покращити керованість авто.

Ще більш тривожна ситуація складається з контролем стану ступичних підшипників, кермової рейки та амортизаторів. Більшість автолюбителів звертають на них увагу лише у разі катастрофічних поломок, коли їхній стан вже викликає явні проблеми. Несправності перелічених вище деталей збільшують ризик втрати управління, особливо на поганих дорогах, і створюють навантаження на інші компоненти підвіски, тим самим прискорюючи їх знос.

nikolay

Recent Posts

В Україні готують нову сувору заборону для автомобілістів

У недалекому майбутньому в Україні можуть запровадити нову заборону для автомобілістів, яка передбачає значні штрафи…

26 хвилин ago

Хто в Україні може отримати штраф за встановлення ГБО на авто: роз’яснення

Через постійне зростання цін на бензин багато українців стали масово встановлювати ГБО на свої автомобілі.…

2 години ago

Моторист назвав смертельно небезпечні обороти для двигуна

Переконання водіїв, які оберти двигуна є найбезпечнішими, різняться між собою. Є прихильники руху на низьких…

2 години ago

Українців частіше позбавлятимуть водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з’явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

3 години ago

Водіям краще роздягнутися – який штраф за керування авто в куртці

Автомобілісти часто не знімають верхній одяг у зимовий період під час водіння, що потенційно небезпечно.…

4 години ago

Власників популярних автомобілів в Україні масово штрафують і позбавляють прав

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

4 години ago