Водії в Україні зараз перебувають у дуже непростих умовах, будучи змушеними заощаджувати, а тому намагаються витрачатися на заправку своїх автомобілів якомога рідше, викатуючи баки до упору. Розуміючи об’єктивну реальність, експерт застеріг автомобілістів про недалекоглядність і навіть небезпеку таких дій, пише mauto.
Гнати автомобіль на АЗС, маючи в баку останні краплі пального, може призвести до серйозних проблем, докладніше про які розповіли фахівці.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Перегрів паливного насоса
Паливний насос, як правило, охолоджується паливом, у якому він знаходиться або яке прокачується через нього. Якщо рівень палива падає до критичного мінімуму, насос може залишитися без достатньої кількості палива для охолодження. Це може призвести до його перегріву і передчасного зносу, що потребуватиме ремонту або заміни.
Накопичення сміття та осаду
З часом на дні паливного бака накопичується осад і різні забруднення. Якщо автомобіль працює на майже порожньому баку, ці частинки можуть потрапити в паливну систему і двигун, що може призвести до забивання фільтрів, погіршення роботи двигуна і навіть серйозних поломок.
Повітря в паливній системі
Якщо рівень палива дуже низький, у паливну систему може потрапити повітря, що може спричинити проблеми з роботою двигуна або навіть його зупинку.
Таким чином, експерти рекомендують підтримувати рівень пального на рівні щонайменше чверті бака, щоб уникнути проблем із паливною системою та запобігти дорогому ремонту.