В автомобільній галузі виробники часто роблять ризиковані ставки на майбутнє, і невдачі в ухваленні стратегічних рішень можуть призвести до їх зникнення. Так трапилося з брендом Fisker, і тепер постає питання – кого ще може спіткати така доля? Фахівці видання Carscoops виділили три автомобільні марки, які мають найвищі шанси на зникнення протягом наступних 10 років, інформує mauto.
Chrysler
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Chrysler лідирує серед брендів, що перебувають під загрозою. Марка сконцентрувала свої зусилля на мінівенах, зокрема на моделях Pacifica та Voyager, які дуже схожі між собою. З огляду на те, що сегмент мінівенів стає дедалі менш популярним, залишається під питанням, чи зможе Chrysler вижити, маючи у своїй лінійці лише кілька продуктів у занепадаючому сегменті ринку.
Jaguar
Jaguar також перебуває на межі великих змін і можливих потрясінь. Бренд планує повністю перейти на випуск електромобілів, поступово припиняючи виробництво своїх традиційних моделей. Залишиться лише кросовер F-Pace. Однак радикальний перехід до електрокарів може бути ризикованим. У багатьох дилерських центрах компанії не буде автомобілів на продаж до моменту випуску нових електромобілів.
Якщо нова лінійка електромобілів не стане популярною серед покупців, Jaguar може зіткнутися з серйозними проблемами.
Mitsubishi
Mitsubishi замикає ТОП-3 брендів, які можуть зникнути в найближчі роки. Незважаючи на те, що компанія продовжує випуск і реалізацію автомобілів у різних частинах світу, її присутність у США значно скорочується. Наприклад, модель Mirage скоро піде з американського ринку, а попит на інші моделі, такі як Outlander та Eclipse Cross, є недостатнім.