Представники країн ЄС попередньо домовилися про скорочення викидів CO2 до 2030 року. Напередодні розпочалися відповідні переговори про узгодження позицій із Європарламентом.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Планується, що через 12 років викидів вуглекислого газу від легкових автомобілів скоротиться на 35%, а фургонів – на 30%. Також планується, що до 2025 року викиди автомобілів обох категорій повинні скоротитися на 15%.
Минулого тижня Європарламент узгодив більш жорсткіше скорочення викидів CO2: на 20% до 2025 року та на 40% до 2030 року. При цьому парламентарії внесли пропозицію, що 35% автомобілів, які продаватимуться з 2030 року, мають належати до категорії транспортних засобів із низьким рівнем шкідливих викидів.
Вплив на автоіндустрію
Політика країн Європи щодо скорочення забруднення повітря може значно вплинути на автоіндустрію.
Зараз виробники намагаються чинити опір нововеденням, але паралельно розвивають свої електромобільні напрямки. Вже до 2050 року можуть зникнути автомобілі з двигунами внутрішнього згорання, додав Стельмах.
З вересня цього року у Європі вступили нові норми заміру шкідливих викидів. Коли ці норми вступили в силу, концерн Volkswagen встигає адаптувати усі свої автомобілі до цих нових норм, тому у Європі продажі цих автомобілів впали майже на 40%. Автовиробники не розробляють нових двигунів внутрішнього згорання. Вони зникнуть з європейського ринку.
Старі європейські авто
Є небезпека того, що в Україні може статися друга хвиля придбання вживаних старих авто у Європі, заявив міністр екології Остап Семерак. Держава повинна поступово переймати стандарти Європейського Союзу щодо забруднення повітря, щоб не стати звалищем старих авто, додав Семерак.
Керівник проекту Авто 24 Сергій Матусяк запевняє, що європейці не почнуть масово продавати свої авто після вступу нових правил. Правила будуть вводитися поступово, щоб не спричинити колапсу на авторинку країн ЄС, додав Матусяк.
Європейські представники автомобілебудівної та транспортної галузей пропонували скоротити викиди лише на 20% до 2030 року, адже швидше зниження призведе до втрати робочих місць і зниження прибутку компаній.