У 90-х роках було випущено низку найпотужніших суперкарів, які й досі вважаються вершиною автомобільної інженерії. Цей період відзначився новаторством та встановленням стандартів, які продовжують впливати на автомобільну промисловість. Журнал Topspeed опублікував список з десяти легендарних автомобілів цієї епохи, які досі захоплюють уяву автолюбителів. Про це пише mauto.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
1991 Acura NSX
Вихід першої моделі Acura/Honda NSX вразив автомобільний світ. Вона викликала подив, оскільки виробник газонокосарок зміг створити такий автомобіль. Завдяки впровадженню системи VTEC від Honda у двигун V-6, NSX отримала компактний, але потужний мотор. Це було втіленням інновацій у сфері спортивних авто. NSX, що означає New Sports eXperimental, стала новим словом у розвитку бренду Honda (в США – Acura).
1997 Chevrolet Corvette C5
Corvette C5 був проектом, який здавався нездійсненним. З обмеженим бюджетом на розробку Chevrolet вирішив залучити сторонніх інженерів. Це призвело до створення автомобільної легенди. C5 поклав початок двом наступним поколінням, які здобули великий успіх, і його вплив відчутний у сучасному С8. Модель випускалася у трьох версіях: купе, кабріолет і купе з відкидним дахом. Збільшена потужність, поліпшена керованість і більш агресивний дизайн зміцнили позиції Corvette на ринку світових спортивних авто.
1996 Porsche 911 GT1
У 90-х Porsche створила модифікацію GT1 для своєї культової серії 911, маючи на меті лідерство у гоночному класі GT1. З потужною модифікацією 3,2-літрового шестициліндрового турбодвигуна цей гоночний автомобіль мав майже 600 к.с. Лише одиницям вдалося отримати цей гоночний болід для звичайних доріг.
1993 Aston Martin Vantage V600
Aston Martin вирішив здивувати світ, оснастивши свій Virage двома нагнітачами. Під назвою Vantage V600 став вершиною суперкарів. Спочатку він вироблявся як V550 з потужністю 550 к.с., але пізніше був модернізований до V600.
1995 Ferrari F50
F50 міг стати невдахою на ринку, але з часом здобув статус легенди. Він був значним вдосконаленням F40, особливо в плані 6-ступінчастої коробки передач, яка була більш підходящою для щоденного використання, ніж 5-ступінчаста F40. Двигун V-12 з наддувом був більш чуйним, ніж турбо V-8 у попередника. І цей дизайн відкрив двері для наступних, ще гарніших моделей Ferrari. Незважаючи на незначне збільшення швидкості, F50 став справжнім втіленням мрій.
1999 Mercedes-Benz CLK GTR
Німецький автовиробник не хотів відставати від гонок. У McLaren був F1, у Porsche – 911 GT1, і хоча F50 від Ferrari не брав участі у гонках, він все одно був справжнім суперкаром. Коли CLK GTR з’явився у 1999 році, він запропонував щось більше. Розробники збільшили об’єм двигуна з 5,9 до 6,8 літрів, піднявши потужність до 622 к.с., що значно перевищувало гоночні обмеження.
1994 Lamborghini Diablo SE
Мало які спортивні автомобілі можуть зрівнятися з яскравістю Lamborghini. Diablo SE поєднав італійський стиль з вражаючими характеристиками. SE став першою моделлю, яка повернулася до задньопривідної конфігурації після повнопривідної версії Diablo. З двигуном V-12 і кузовом, який викликає захоплення, Diablo SE став ідеалом Lamborghini середини 90-х. Автомобіль продовжив традицію клиноподібного дизайну, закладену Countach і залишається візитною карткою італійської марки.
1992 Bugatti EB110 Super Sport
Bugatti EB110 SS відзначився на автомобільному ринку як елітний суперкар з новітніми технологіями. Його 12-циліндровий двигун з чотирма турбокомпресорами генерував потужність, яка перевищувала EB110 GT на цілих 50 к.с. Після довгої відсутності на ринку Bugatti відродилося з амбіційним проектом EB110 наприкінці 80-х, вирішивши збирати авто в Італії, близько до місць виробництва своїх головних суперників.
1992 Jaguar XJ220
Jaguar XJ220 спочатку вийшов на ринок як 4×4 суперкар з двигуном V-12, але згодом було вирішено замінити його на задньопривідний варіант з двигуном V-6. Це рішення спричинило розчарування серед шанувальників, але все змінилося, коли Jaguar встановив новий рекорд швидкості в 350 км/год. Цей успіх став інженерним проривом, і XJ220 здобув славу завдяки своєму потужному двигуну, який не був призначений для суперкарів. Навіть сьогодні XJ220 має великий попит і вважається легендою.
1993 McLaren F1
McLaren F1 продовжує бути одним з найвидатніших коли-небудь створених автомобілів. Його творець Джордан Мюррей не робив акцент на максимальній швидкості, але F1 здивував світ, досягнувши 387 км/год і, таким чином встановивши рекорд як найшвидший атмосферний суперкар. З 6,1-літровим двигуном BMW V-12, розробленим для Формули-1, McLaren F1 розвивав вражаючі 627 к.с., що було неймовірним показником для того часу. Тільки через десятиліття, після значних інженерних зусиль, Bugatti Veyron зі своїм 16-циліндровим двигуном і чотирма турбонаддувами зміг перевершити McLaren F1. Стандарти, встановлені F1, були настільки високі, що досі лише одиниці можуть з ними позмагатися.
Через зростання цін на паливо та нестабільну фінансову ситуацію в Україні, багато водіїв шукають способи…
За минулу добу вартість бензину А-95 на українських АЗС не змінилась – 22 листопада, як…
Міністерство оборони кодифікувало та допустило до використання у військах всюдихід-амфібію Argo Aurora. Це багатофункціональна машина,…
Завод комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС» представив новий сортиментовоз АТ СВ-11 на шасі DAYUN. Про це інформує…
Під час воєнного стану на території України діють особливі правила, зокрема щодо перевірки транспортних засобів…
У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, що передбачає посилення відповідальності за повторні порушення правил дорожнього руху,…