У Китаї кросовер BYD Tang можна придбати за ціною від 179 800 юанів, що еквівалентно близько 530 000 грн. Модель Tang включає декілька електричних версій, які також користуються попитом в Україні. Втім, деякі автолюбителі в Китаї висловлюють невдоволення цим автомобілем, незважаючи на його оснащення та висококласні характеристики. Про це пише mauto.

Отже, ось деякі відгуки китайців про кросовер BYD Tang:

«Звісно, ​​я задоволений економічною ефективністю цього автомобіля. Якщо я хочу купити 7-місний гібридний позашляховик за 200 000 юанів, яку машину я можу вибрати, крім Tang. Машина велика і має низьку витрату палива. Головне, що у ній 7 місць. В одній машині поміститься ціла родина».

«Автомобіль великий, але важіль перемикання передач має маленький, що здається трохи невідповідним. Я найбільше задоволений місткими характеристиками цього кросовера. Коли цей автомобіль робить різкий поворот, його кузов значною мірою нахиляється в один бік. Таке відчуття, що шасі недостатньо стійке».

«З точки зору досвіду водіння, шасі та підвіска BYD Tang не дуже зручні, тому якщо швидкість автомобіля при повороті відносно висока, його кузов все одно матиме дуже очевидний нахил».

«Один із головних недоліків китайської моделі є те, що шасі не тримає кузов. Тому при проходженні поворотів помітні крени, що ускладнює рух містом і швидкі обгони на трасі».

«Це самобутній автомобіль з безліччю унікальних функцій та конфігурацій. Наприклад, можна повернути центральний екран керування. Увімкнення навігації дозволяє використовувати горизонтальний екран. Проїжджаючи на машині не дуже хорошими дорогами, я виявив, що шасі не поглинає нерівності, а в деяких ситуаціях ще й брязкає».

«Говорячи про досвід водіння гібридної версії BYD Tang, я все ще трохи незадоволений амортизацією шасі, звукоізоляцією і шумозаглушенням. Навіть на невеликих нерівностях автомобіль трясе. Але Tang дуже ефективний з погляду простору, конфігурації, енергоспоживання та часу автономної роботи, а його загальна міцність є дуже високою».

«При їзді містом ми часто стикаємося з пробками в ранкові та вечірні години пік, але Tang зовсім не громіздкий, а скоріше дуже гнучкий. Коли машина їде з високою швидкістю, загальний шум досить помітний, особливо для пасажирів другого ряду».

Багато автомобілістів відзначають дві ключові характеристики Tang: великий внутрішній простір та низьке споживання палива, особливо в електромобілях. Однак підвіска цієї китайської моделі залишає бажати кращого, оскільки вона часто не в змозі адекватно впоратися з поганими дорогами.

«Він може задовольнити нормальні потреби сім’ї. Багажник відносно великий, в нього помістяться речі, які ви зазвичай купуєте, коли ходите магазинами. При натисканні на педаль газу дуже швидка реакція незалежно від поточної швидкості».

«Потужність цієї машини дійсно хороша, і при русі містом немає жодних проблем. Також на Tang легко їздити у пробках».

«Їм відносно легко керувати, і він має безліч систем попередження. Рульове колесо точно слідує за вашою рукою при повороті. Незважаючи на те, що машина порівняно більша, явного відчуття тяжкості при їзді немає».

BYD Tang викликає суперечливі почуття. Хоча він може здатися не зовсім зручним на нерівних дорогах, проте автомобіль вражає своєю швидкістю, економічністю та простотою управління.