Дослідники з Медичної школи Перельмана при Університеті Пенсільванії виявили, що впровадження гейміфікації може ефективно зменшити частоту використання водіями їхніх смартфонів за кермом. Про це пише mauto.

Кермувальники, що брали участь у дослідження, могли накопичувати очки, обмежуючи користування своїми смартфонами. Також вони змагалися у щотижневій таблиці лідерів. В результаті дослідження було виявлено зниження на 28% частоти використання смартфонів за кермом. Позитивний ефект від набутої звички тривав і після того, як програма була завершена.

В Америці кожного року майже мільйон дорожньо-транспортних пригод відбувається через неуважність водіїв. Нові дослідження вказують на те, що вжиття певних заходів може сприяти зниженню цієї статистики. Джеффрі Еберт, який є головним автором цього дослідження, підкреслив важливість надання водіям необхідних інструментів та зворотного зв’язку, що може ефективно зменшити частоту користування мобільними телефонами під час водіння.

Еберт та його команда раніше виявили, що регулярний зворотний зв’язок та грошові стимулювання можуть зменшити частоту користування мобільними телефонами на 21%. Проте з часом ефективність цих заходів знижувалася. У своєму останньому дослідженні вони зосередилися на спрощенні процесу формування безпечних звичок та мотивуванні водіїв до постійного самовдосконалення.

Експеримент був проведений серед учасників програми добровільного страхування від Progressive Insurance, які погодились на встановлення додатка для контролю за водінням. Учасники, які отримали найбільше втручань, продемонстрували зниження часу користування телефонами на 28%. Цікаво, що навіть після завершення програми позитивний ефект зберігався на рівні 16%.

Результати цього дослідження свідчать про бажання багатьох водіїв стати більш обережними на дорозі, а також про ефективність таких втручань у формуванні стійких корисних звичок. Програми автострахування, що базуються на поведінці, можуть ефективно впроваджувати ці методики, підвищуючи безпеку на дорогах.

Наразі Еберт та його колеги досліджують, чи можна застосувати ці підходи до інших аспектів безпечного водіння, таких як використання ременів безпеки та дотримання швидкісного режиму.