У Сполучених Штатах середня вартість нових авто становить близько 50 тисяч доларів, що змушує потенційних покупців звертати увагу на більш доступний сегмент вживаних транспортних засобів. Це, в свою чергу, призводить до збільшення вартості на вторинному ринку. Зростання цін спостерігається не лише серед майже нових машин, а й серед старіших моделей, які також коштують непомірно дорого. Про це пише mauto.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Нещодавній аналіз компанії iSeeCars виявив, що вартість десятирічних авто сягнула середнього показника у 12 194 долари. Це значно вище, ніж 7 583 долари у 2014 році, що свідчить про 60% здорожчання. Цей стрибок цін відображає збільшення попиту на старіші моделі машин, які тепер займають 22,7% ринку. У результаті, зараз спостерігається рекордна кількість покупців старих автомобілів.
Зміни на ринку почалися з панікою навколо пандемії COVID-19. У 2020 році частка ринку вживаних авто становила 15,1%, а середня вартість продажу була 9 135 доларів. Проте до 2022 року ця частка зросла до 19,2%, а середня ціна виросла до 12 549 доларів.
“Тенденція цін на транспортні засоби є неминучою приливною хвилею”, — зазначив Карл Брауер, виконавчий аналітик iSeeCars. “Коли у вас різко зростають ціни на нові та маловживані автомобілі, як це було протягом останніх чотирьох років, хвиля не зупинить впливу на старі автомобілі, навіть на автомобілі, випущені більше десяти років тому”.
Ось де розгортається цікава історія. Попри загальну популярність позашляховиків на ринку, останній аналіз продажу 169 мільйонів авто за минулі 10 років вказує на несподівану затребуваність седанів, хетчбеків та універсалів. Найбільш вражаючим був успіх Hyundai Sonata, який демонструє рекордне зростання ринкової частки на 484,3% серед машин, що старші за 10 років. Також до топ-5 увійшли Subaru Legacy та Impreza, а також універсал Impreza і Mercedes-Benz C-Class. Попри заяви деяких виробників, схоже, що значна кількість споживачів продовжує віддавати перевагу автомобілям стандартних розмірів, а не великим позашляховикам.
“Хоча старі седани, універсали та хетчбеки не такі популярні серед покупців нових автомобілів, вони завойовують частку на ринку вживаних автомобілів”, — сказав Брауер. “Їх нижча вартість, легке використання та вища паливна ефективність роблять їх чудовою альтернативою більшим вантажівкам і позашляховикам, які коштують дорожче, а також витрачають більше палива та страхування”.
Не так давно в Верховній Раді з’явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Автомобілісти часто не знімають верхній одяг у зимовий період під час водіння, що потенційно небезпечно.…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…
Динаміка розвитку технологій, які застосовуються в автомобілях, настільки стрімка, що пересічним водіям буває дуже складно…
У багатьох містах України на дорогах можна побачити дорожній знак 5.33 "Рекомендована швидкість" із табличкою…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…