Через вісім місяців після того, як продажі моделі CX-50 із системою Toyota Hybrid System (THS) стартували в Китаї, автомобіль надійшов на ринок США. Mazda відкрито заявила, що технології гібридної системи були надані компанією Toyota, а команда інженерів CX-50 зосередилася на її точній настройці. Нова версія виявилася на 40% більш економічною порівняно зі стандартною Mazda CX-50 з атмосферним двигуном об’ємом 2.5 літра та 6-ступінчастою АКПП. Про це пише mauto.

До модельного ряду 2025 року в американському сегменті Mazda CX-50 було додано гібридну версію від Toyota. Система добре випробувана: під капотом розташований атмосферний двигун Toyota об’ємом 2,5 літра, підтримуваний трьома електромоторами та електромеханічним варіатором. Максимальна потужність системи становить 222 к. с. та 221 Нм крутного моменту.

Гібридна версія Mazda CX-50 доступна виключно з повнопривідною системою eAWD, а можливість зарядки від мережі в ній не передбачена. Однак автомобіль демонструє достойну паливну економічність: за даними EPA, споживання пального в змішаному циклі становить 6,2 літра на 100 км. Крім того, гібрид може тягнути причепи вагою до 680 кг. Серед інших особливостей моделі — опційна червона шкіра в інтер’єрі, нові диски та оновлений передній бампер.

Гібридні моделі Mazda CX-50 надійдуть до американських дилерів у листопаді. Ціни починаються від 34 тисяч доларів, що на дві тисячі менше, ніж базова модель Toyota RAV4 з аналогічною силовою установкою. Для порівняння, ціна стартової версії Mazda CX-50 становить від 30 тисяч доларів, а версія з турбодвигуном коштує до 43 тисяч доларів.