Categories: Новини

Українці презентували позашляховий автобус для суворих умов бездоріжжя (фото)

Бренд з українським корінням Torsus, який відомий своїми повнопривідними автобусами, представив нову модель. Завод у Чехії випустив оновлену пасажирську машину Praetorian TG3, призначену для бездоріжжя. Для створення цього транспортного засобу розробники використали шасі MAN TGM. Про це пише mauto.

На офіційному сайті виробника torsus.eu викладені детальні технічні характеристики, фотографії та відео оновленого повнопривідного автобуса Praetorian. Повідомляється, що основні компоненти транспортного засобу постачаються від MAN. На нього встановлено 6-циліндровий рядний дизельний двигун MAN D0836 LFLAO, який має потужність 290 к.с. та максимальний крутний момент 1150 Нм. Цей мотор працює в парі з напівавтоматичною коробкою передач MAN Tip-Matic 12.12 OD. Відповідність екологічним стандартам – Євро-6.

Автобус, довжина якого становить 7,8 метра, а маса – 13,4 тонни, має кліренс у 35 сантиметрів. Він здатний долати водні перешкоди глибиною до 68 сантиметрів, пересуватися по багнюці та бездоріжжю, включаючи необлаштовані гірські серпантини. Хоча цей транспортний засіб призначений для перевезення персоналу у важкодоступні місця, він оснащений ременями безпеки на кожному пасажирському місці, як у класичному шкільному автобусі.

Салон машини вміщує 34 пасажири та одне місце для водія. У ньому встановлені зручні ортопедичні сидіння з високими спинками та м’якими підголівниками. Хоча столики та сітки на спинках відсутні, є й інші елементи комфорту. Наприклад, кожен пасажир може регулювати напрямок і силу потоку свіжого повітря з верхніх форсунок. Також встановлена система кондиціонування Webasto, яка інтегрована в блок керування з індивідуальним розподілом повітря до пасажирських сидінь у полицях для багажу.

Кожне місце обладнане індивідуальними LED ліхтарями. Встановлені USB-роз’єми для зарядки пристроїв, а також є можливість персонального налаштування аудіосистеми. Вартість моделі вже відома: кожен такий автобус коштуватиме від 236,9 тисяч євро, залежно від комплектації. Виробник рекомендує проводити планове технічне обслуговування кожні 60 000 км або раз на рік. Середня вартість регулярного ТО становить 1 113 євро на рік. Також відомі й інші фінансові показники: вартість перевезення одного пасажира становить 0,05 євро/км пробігу, а експлуатаційні витрати – близько 1,60 євро/км.

Vlad

Recent Posts

В Україні розширюють перелік причин для позбавлення водійських прав

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, що передбачає посилення відповідальності за повторні порушення правил дорожнього руху,…

7 години ago

Фахівці назвали 6 фраз, які поставлять на місце поліцейського під час зупинки водія

Зупинка поліцією - не найприємніша подія як для автомобілістів-початківців, так і для досвідчених шоферів, оскільки…

7 години ago

Механік пояснив, навіщо надягати гумовий шланг на пружини амортизаторів авто

Досвідчені водії завжди намагаються вдосконалити механізми автомобіля, бажано без великого навантаження на гаманець. Одним з…

9 години ago

Хто може не використовувати ремінь в авто – штрафу не буде

В кожному автомобілі є ремені безпеки, які обов’язково потрібно використовувати. Однак, деякі водії можуть нехтувати…

10 години ago

Kia представила потужний електрокросовер EV9 GT 2025 (фото)

Лінійку Kia EV9 2025 поповнила спортивна модифікація GT. Потужний сімейний електрокросовер презентували на автошоу в…

10 години ago

У новому бюджетному кросовері Citroen C3 Aircross виявили серйозну проблему

Довгоочікуваний бюджетний кросовер Citroen C3 Aircross 2024 року привернув увагу завдяки низькій ціні та яскравому…

11 години ago