Навіть ефектний дизайн і добрі ходові якості не рятують деякі моделі від технічного розчарування. Експерти назвали машини, чий мотор став головним недоліком.
Автомобілі, які мали всі шанси стати культовими, часто провалюються через невдалу силову установку. Видання Jalopnik зібрало п’ятірку таких моделей, де двигун став слабким місцем — від недонадлишкової потужності до сумнівної надійності, – зазначає Jalopnik.
BMW i8 з футуристичним дизайном претендував на статус суперкара, однак вбудований мотор не виправдав сподівань. Один із експертів зауважив, що навіть гібридна трансмісія не була проблемою — справжній недолік у слабкому бензиновому двигуні. «Якби замість нього стояв агрегат від M3 чи M5 у парі з потужнішим електродвигуном, i8 мав би близько 1000 кінських сил і став би легендою», — сказав він.
Mazda RX-8, попри спортивний вигляд і атмосферний мотор, виявилася ненадійною. За словами фахівців, роторний двигун хоч і мав 231 к.с., однак не витримував експлуатації, а кількість запчастин, які потребували заміни, свідчить про низьку якість. «У Mazda була схожа історія з RX-7 FC NA — тамтешній мотор мав лише 150 к.с., але хоча б був надійнішим», — пояснюють оглядачі.
Pontiac Fiero приваблював своїм дизайном і хорошим управлінням, однак втратив шанси на визнання через слабкий двигун Iron Duke. Один із власників зазначив, що заміна цього агрегата на Quad 4 змінила враження від авто: вага знизилась на 45 кг, а потужність — удвічі зросла.
Toyota MR2 Spyder, що базувалась на двигуні 1ZZ-FE від Corolla або RAV4, теж викликала розчарування. Потужності у 140 к.с. виявилося недостатньо для спортивного родстера. При цьому, як нагадують автори, компанія вже мала потужніший мотор 2ZZ-GE (180 к.с.), який використовували в інших моделях.
Land Rover Range Rover з мотором 5.0 теж потрапив до списку. Хоча у справному стані він забезпечує м’який хід, вартість ремонту через знос ланцюга ГРМ може сягати 5–6 тисяч доларів. Саме ця вразливість робить його ризикованим вибором для багатьох власників.