На перший погляд – звичайна заправка. Заїхав, налив, поїхав далі. Але є одна дрібниця, яка може вилізти боком – час. І мова не про годину пік, а про момент одразу після приїзду бензовоза.
Сергій, механік із 20-річним досвідом з Київщини, каже прямо: «Після зливу нового пального в резервуар воно ще деякий час каламутне – там гуляє осад, який роками накопичувався на дні».
Особливо критично це для старих заправок. Там у підземних резервуарах роками осідає дрібне сміття, пил, іржа. Коли бензовоз зливає свіже пальне, весь цей бруд піднімається і може потрапити просто у ваш бак. Наслідки – засмічений фільтр, проблеми з паливним насосом, а іноді – навіть поломка двигуна.
«Мінімум 20 хвилин після від’їзду бензовоза – і тільки тоді до колонки», – каже співробітник мережі АЗС, з яким ми поспілкувалися. «У нас це правило, але водії часто поспішають і самі просяться на заправку раніше».
На практиці це виглядає так: ви бачите бензовоз біля заправки – об’їжджайте. Заїдьте пізніше. І не варто думати, що це перебільшення. Навіть візуально пальне може бути прозорим, але домішки в ньому залишаються. Ще одна порада – обирайте заправки, де дбають про чистоту резервуарів. Не обов’язково великі мережі – головне, аби стежили за технічним станом обладнання. Ці дрібниці можуть зберегти тисячі гривень. І нерви.