Ср. Лип 23rd, 2025

Мотористи розповіли водіям, які поїздки вбивають двигун автомобіля

Багато водіїв їздять щодня лише в межах міста. На роботу, у магазин, до школи. Але така звичка не минає безслідно – з часом двигун починає «сипатися». І це не перебільшення.

Спершу симптоми можуть бути непомітними. Пропадає тяга, збільшується витрата пального. А потім – стукіт, дим, ремонт на десятки тисяч. Причина банальна – мотор не встигає прогрітися. Для нормальної роботи потрібні близько 90 °C. У місті такого не досягти, особливо взимку чи при частих зупинках.

Один із головних постраждалих – дизель. Такі мотори прогріваються довше за бензинові – щонайменше 15–20 хвилин. Якщо ви їздите по 5–10 хвилин, сажа забиває фільтр. Він не може пройти регенерацію, бо для цього потрібно хоча б 600 °C, яких у місті не буває. Результат – заміна фільтра за 50–80 тисяч гривень.

Бензинові двигуни мають інші проблеми. Їх часті «холості» старти добивають свічки запалювання. До того ж, акумулятор не встигає зарядитися. Коли генератор працює 5 хвилин, батарея просто недозаряджена. Через це вона «вмирає» раніше строку.

Постійний недогрів шкодить і вихлопній системі. Каталізатор не встигає очистити гази. Сажа, волога і агресивна хімія накопичуються всередині, провокуючи корозію.

І все ж рішення є. Автомеханік з Києва Андрій радить: «Раз на два тижні вивозьте машину на трасу. Хоч би 30 кілометрів із нормальною швидкістю – і вже буде результат». Так двигун працюватиме в адекватних умовах, а ресурс систем не зменшиться.

Коротка поїздка – не катастрофа. Але якщо таких сто на місяць, фінал передбачуваний.

Читай mAUTO в google.news та ТЕЛЕГРАМ

By nikolay

Related Post