Вибір назви автомобіля є цілою наукою. Одне і те ж слово може мати кардинально різне значення залежно від країни збуту. І коли маркетологи припускаються помилки в неймінгу, це сильно позначається на результатах продажів тієї чи іншої моделі.
Фахівці назвали 5 найневдаліших назв машин в історії світового автопрому, повідомляє mAuto.
Audi Q3
Компактний кросовер, що розташовується нижче моделі Q5. В Іспанії його назва співзвучна зі словом «ку-трес», що означає «скупий», «жалюгідний», «бідний» або навіть «неякісний».
Volkwagen Jetta
З моменту запуску на початку 80-х років минулого століття цей седан VW змінив шість поколінь. Четверте в деяких країнах отримало назву Bora. Все тому, що в деяких мовах «джета» означає «нахабний» і «безсоромний».
Mitsubishi Pajero
Один з найневдаліших прикладів неймінгу. Через співзвучність цієї назви зі словом «пахеро» («тюфяк») машину довелося на окремих ринках терміново перейменовувати в Montero і Shogun.
Kia Picanto
У Чилі сітікар Kia Picanto продається під назвою Morning. І пов’язано це з маркетинговими міркуваннями. У керівництві корейського автовиробника швидко зрозуміли, що назва Picanto буде асоціюватися в цій південноамериканській країні зі словом «піканте», що означає «нижчий клас».
Ford Probe
Probe тільки виглядає спортивним, але в реальності не є швидким або продуктивним. Ще одним його недоліком стала назва, яка перекладається з декількох мов як «зонд». У покупців, ймовірно, були погані асоціації з цим словом і вони вважали за краще уникати цю модель Ford.