Вибір вживаного кросовера — справа відповідальна. Але не всі авто, що виглядають “свіжими”, варто купувати. Деякі моделі мають хронічні технічні проблеми, втрачають надійність після 100–150 тис. км пробігу й потребують частих і дорогих ремонтів.
Фахівці авторинку та автомайстри склали список ТОП-5 кросоверів, які розчаровують власників та буквально “розвалюються на ходу” після кількох років експлуатації.
1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T бензин)
Проблема: надзвичайно ненадійний бензиновий турбодвигун 1.2 DIG-T.
Типові поломки: розтягнення ланцюга ГРМ, перегрів, підвищене споживання оливи. Після 100 000 км двигун може потребувати повної заміни — капремонт економічно недоцільний.
Висновок: навіть хороший кузов не врятує, якщо серце авто — слабке.
2. Chevrolet Captiva (2.4 бензин/2.0 дизель)
Проблема: погана корозійна стійкість, слабка трансмісія, проблемні дизелі.
Типові поломки: пробуксовування АКПП, вихід з ладу турбіни, гниючі пороги. Через кілька зим починається серйозна корозія металу, особливо у старих машин із Європи.
Висновок: низька ціна — єдине, що приваблює. Але потім власники шкодують.
3. Dodge Journey
Проблема: погана якість збірки та матеріалів.
Типові поломки: електрика, підвіска, коробка передач. Після 120–150 тис. км деталі починають буквально сипатися, а вартість обслуговування зростає.
Висновок: американський стиль — так, але не за рахунок витрат на СТО.
4. Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser
Проблема: “сира” електроніка, проблемні варіатори, неякісні комплектуючі.
Типові поломки: глюки бортової системи, протікання редукторів, поломка варіатора. Хоча в основі платформа Mitsubishi, французьке “обрамлення” псує все.
Висновок: складно знайти запчастини, ще складніше — нормального майстра.
5. SsangYong Kyron
Проблема: слабка коробка, погана ергономіка, погана антикорозійка.
Типові поломки: задній міст, роздатка, вихлопна система, проблеми з проводкою. Авто швидко старіє морально й технічно. Обслуговування складне, деталі — дефіцит.
Висновок: перші два роки виглядає “брутально”, потім — жах на колесах.