Через ріст цін на реєстрацію газобалонного обладнання багато водіїв стали відмовлятися від реєстрації. За минулий місяць зареєстрували 2100 машин зі зміненим техпаспортом через офіційну реєстрацію ГБО. Просто, щоб порівняти: за лютий провели 2531 таку операцію. Звичайно, варто врахувати і введення карантину, яке зачепило і сервісні центри, але у 2019-му році за такий самий проміжок часу ГБО оформлювали набагато частіше – офіційно реєстрували більше 11 тисяч авто за місяць.
Річ у тім, що минулого року для процесу реєстрації потрібна була лише довідка від СТО, якою було встановлено це обладнання. А з початку цього року власники автомобілів, на яких встановлено газобалонного обладнання, зобов’язані отримувати документ у спеціальних лабораторіях, який коштує від двох з половиною до трьох тисяч гривень. Без нього реєстрації у Сервісних центрах МВС не буде.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Досвідчені водії завжди намагаються вдосконалити механізми автомобіля, бажано без великого навантаження на гаманець. Одним з…
В кожному автомобілі є ремені безпеки, які обов’язково потрібно використовувати. Однак, деякі водії можуть нехтувати…
Лінійку Kia EV9 2025 поповнила спортивна модифікація GT. Потужний сімейний електрокросовер презентували на автошоу в…
Довгоочікуваний бюджетний кросовер Citroen C3 Aircross 2024 року привернув увагу завдяки низькій ціні та яскравому…
Попри те, що Tesla залишається найпотужнішим гравцем на ринку електромобілів, сьогодні авто компанії Ілона Маска…
У США знайшли чудово збережений Chevrolet Nova 1966 року, який проїхав лише 3185 км. Це…