Багато автомобілістів у процесі керування своїм транспортним засобом мають звичку викручувати рульове колесо до упору, щоб повертати максимально ефективно. Втім, за словами досвідченого автомеханіка, така поведінка загрожує серйозними несправностями для автомобіля.
Фахівець звертає увагу, що при надмірному викручуванні може бути чути гул. Він попереджає водія про перенавантаження рульової рейки, наконечники і насос підсилювача. Якщо це буде систематично повторюватися, то зазначені елементи швидко зносяться і вийдуть з ладу. Особливо загроза сильна в автомобілях з гідро- та електропідсилювачем керма.
ВЖЕ БАЧИЛИ? | Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Механік рекомендує уникати зайвих навантажень на рульове управління, особливо під час стоянки на місці. Щойно рульове колесо під час повороту починає крутитися тугіше, варто послабити хват і дозволити йому самому повернутися в природне положення. Різко крутити кермо назад також протипоказано.
Через війну і непросту фінансову ситуацію в країні багато українців виїжджають до Польщі, де, зокрема,…
Японська компанія Toyota активно працює над новинками: у 2026 році на ринок вийде абсолютно нова…
Ощадбанк розпочав програму підтримки вразливих категорій населення, яка передбачає 50% знижку на автострахування. Ця ініціатива…
Деякі співробітники патрульної поліції України почали використовувати нові методи штрафування водіїв, які не завжди відповідають…
За даними німецького журналу Apotheken Umschau, майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує керувати…
В Україні з 1 грудня набув чинності Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України…