Незважаючи на те, що гідромеханічна АКПП вважається дуже надійним агрегатом, вона все одно може вийти з ладу, якщо ігнорувати елементарні рекомендації щодо її використання. Причому в деяких випадках навіть дорога коробка передач ламається зовсім не через злий намір водія, а через відсутність досвіду. Фахівці пояснили, як уникнути найпоширеніших помилок, які можуть призвести до серйозних поломок автоматичної коробки.
Класична автоматична коробка – це справжнє диво інженерної думки з дуже складною конструкцією. Однак при високих навантаженнях АКПП легко піддається перегріву, тому для охолодження робочої рідини в ній передбачений окремий радіатор. Ось тільки далеко не всі водії розуміють, що за його станом слід стежити так само ретельно, як за радіатором двигуна. Ігнорування цього аспекту може обернутися проблемами: бруд, що накопичився, заб’є радіатор, знизить його ефективність, що призведе до перегріву трансмісійної рідини і, зрештою, до дуже дорогого ремонту коробки передач.
ВЖЕ БАЧИЛИ? | Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Захист двигуна, без сумніву, важливий, але підходити до його вибору та монтажу варто з обережністю. Якщо просто прикрутити масивну сталеву пластину, що повністю перекриває нижню частину моторного відсіку, можна створити ризик перегріву. Особливо це критично в літні місяці, коли спека разом з частими пробками може призвести до надмірного нагрівання оливи не тільки в двигуні, але і в АКПП.
Змішування різних трансмісійних рідин також неприпустиме. При необхідності поповнення рівня рідини в автоматичній коробці важливо використовувати тільки те, що передбачено виробником. Змішування невідповідних рідин здатне викликати утворення осаду, що прискорить зношування компонентів трансмісії.
Більшість автовиробників люблять заявляти, що залите на заводі трансмісійне мастило – “вічне” і не потребує заміни протягом всієї експлуатації. Але насправді такі рекомендації швидше про маркетинговий хід, ніж практична реальність. Заміна мастила в автоматичній коробці передач необхідна кожні 60 000 кілометрів. Якщо машина регулярно стикається з підвищеними навантаженнями або переміщається по ґрунтовці, цей термін краще зменшити до 40 000 кілометрів, оскільки згодом олива втрачає свої характеристики, а фільтри засмічуються залишками зносу.
Деякі автоматичні коробки особливо вразливі до високих навантажень в перші хвилини після запуску. Якщо взимку відразу після прогріву ДВЗ почати різко прискорюватися, не давши АКПП прогрітися до робочої температури, це може закінчитись сумно. Виникає ризик порушення герметичності ущільнень у гідроблоці, що згодом вимагатиме серйозного ремонту.
Корпорація "Еталон" презентувала свій перший електробус. Модель А08611 "Мальва-Електро" уже пройшла випробування та готується до…
Позашляховики і кросовери дають змогу водіям комфортно їздити дорогами та за їх межами. Не всі…
Позбавлення водійського посвідчення є найбільш суворим покаранням для автомобілістів в Україні. На думку багатьох, це…
Зимові умови вимагають від українських автомобілістів адаптуватися і діяти за кермом гранично обережно. Зокрема, уникнути…
У Досі, Катар, поліція затримала водія, який ганяв вулицями, дрифтував і створював аварійні ситуації. У…
Японська компанія Isuzu відкриє в Україні лінійку з виробництва пікапів. Повідомляється, що великовузлове складання автомобілів…