Дебют бюджетного електрокара Nissan Sakura на ринку Японії у 2022 році не обіцяв великих успіхів, оскільки японці все ще не особливо довіряють машинам на електричній тязі. Однак результати продажів новинки перевершили всі очікування. У чому ж секрет цієї моделі?
Як повідомляє AutoTrader, за неповних два роки тільки в Японії Sakura розлетілася накладом у 64 000 екземплярів. Наразі цей електрокар від Nissan займає близько 40% місцевого ринку електромобілів. Популярність автомобіля пояснюється поєднанням компактних розмірів і практичного інтер’єру. Усередині машини виявилося досить багато місця.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Також бюджетник приємно здивував японців якістю оздоблення, динамікою і керованістю. І все це всього за 16 000 доларів.
Незважаючи на свою популярність, в Україні ця модель, якщо і з’явиться, то не скоро. Проблема в тому, що Sakura не відповідає європейським вимогам безпеки, а тому поки що не експортується за межі Японії. Експерти прогнозують, що доопрацювання моделі призведе до її істотного подорожчання, що позбавить сіті-кар головної переваги на ринку.