Компанія Mercedes-Benz розпочала випробування другої моделі, побудованої на новій електричній архітектурі AMG EA (AMG Electric Architecture). І це електричний кросовер.
Випробування відбуваються на півночі Швеції, неподалік Полярного кола. Тут при екстремально низьких температурах оцінюють роботу силової установки на рівні окремих компонентів і, як правило, перевіряють роботу мехатроніки. Відомо, що майбутній кросовер Mercedes-AMG отримає електромотори з осьовим магнітним потоком (вони легші, компактніші та краще охолоджуються, ніж з радіальним) і нову батарею.
ВЖЕ БАЧИЛИ?
|
Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Платформа AMG EA підтримує дво- та тримоторні системи з віддачею понад 1000 к.с. Постачати вузли «Мерседесу» буде фірма Yasa. За даними британського Autocar, віддача одного такого електромотора складе 487 к.с. і 800 Нм крутного моменту. За характеристиками Mercedes-AMG SUV запросто перевершить Lotus Eletre R (918 к.с., 985 Нм).
Автомобілю обіцяно регулювання дорожнього просвіту плюс підвіска AMG Active Ride Control, роль стабілізаторів поперечної стійкості у якій виконують активні гідравлічні елементи. При такій схемі стійки зв’язують гідравлічні магістралі, тиск у яких, а отже, і жорсткість, регулюється спеціальними клапанами. Гідравліка компенсує крени та «клювання», причому за допомогою функції AMG Active Balance Control, яка є, наприклад, в оновленого G-Class, кутову жорсткість можна налаштувати на свій розсуд.
Прем’єра Mercedes-AMG SUV очікується 2026 року, а 2025-го на ринок вийде електричний ліфтбек, також побудований на платформі AMG EA.