Categories: Новини

Вчені виявили, що акумулятори електромобілів можуть служити на 40% довше

Вчені з Інституту енергетики Прекорта при Стенфордському університеті та Національної лабораторії SLAC виявили, що акумулятор середньостатистичного електромобіля може прослужити на 40% довше, ніж передбачають стандартні лабораторні випробування. Про це пише Interesting Engineering.

Повідомляється, що під час стандартних лабораторних випробувань акумулятори по кілька разів розряджають і повністю заряджають. Це робиться, щоб визначити, чи надійна конструкція акумулятора і чи має вона прийнятний термін служби.

При цьому в реальному житті батарея електромобіля працює, забезпечуючи живлення автомобіля в умовах інтенсивного руху в містах, на шосе, на частих світлофорах або при тривалих стоянках. Жоден із цих факторів не враховується в стандартних тестах акумуляторів.

Щоб якісніше протестувати акумулятори, дослідники розробили чотири сценарії розрядки електромобіля, включно з послідовною і динамічною розрядкою з використанням реальних даних. За два роки вони протестували 92 літій-іонні акумулятори і виявили, що термін служби акумуляторів у реальних умовах водіння довший, ніж передбачалося.

“Ми неправильно тестували акумулятори електромобілів. На наш подив, реальне водіння з частими прискореннями, гальмуванням, що трохи заряджає акумулятори, зупинками для того, щоб заскочити в магазин, і наданням акумуляторам відпочинку протягом кількох годин поспіль допомагає акумуляторам працювати довше”, — заявила доцент кафедри енергетики та інженерії в Школі сталого розвитку ім. Дерра при Стенфордському університеті Симона Онорі. Дерра при Стенфордському університеті Симона Онорі.

Наприклад, дослідження показало, що коротке і різке прискорення електромобіля уповільнює деградацію акумуляторів, а сильне натискання на педаль уповільнює старіння акумулятора, а не прискорює його. Вчені також виявили, що для повільнішого старіння батарей краще дотримуватися “золотої середини” між безперервними циклами заряду-розряду і простоєм.

Як зазначають у виданні, вчені показали, що власникам електромобілів, можливо, доведеться купувати нову акумуляторну батарею або міняти свій автомобіль на кілька років пізніше. Крім того, ці результати дослідження актуальні для зберігання енергії та живлення імплантатів в організмі людини.

nikolay

Recent Posts

Названо найнадійніші автомобілі з пробігом, які можна купити у 2024 році

У британському виданні What Car? склали рейтинг найнадійніших вживаних автомобілів віком до п'яти років, які…

11 хвилин ago

Зі спорткара Ford Mustang і пікапа Ram побудували один автомобіль (фото)

Ford Mustang 2015 року став основою для екстравагантного проєкту. Спорткар схрестили із рамним пікапом Ram…

56 хвилин ago

Skoda почала продажі нового електричного кросовера Elroq – ціна та фото

Компанія Skoda оголосила про початок продажів нового компактного електрокросовер Elroq в Європі. Початкова вартість моделі…

2 години ago

Стару “трійку” BMW продали за ціною нового кросовера Volkswagen Touareg

У США на аукціоні Cars and Bids продали незвичну "трійку" BMW 1995 року. За авто…

2 години ago

Механік назвав маленьку деталь, без якої не варто купувати авто

Досвідчений автомеханік Скотті Кілмер звернув увагу на важливу деталь, відсутність якої може стати вагомою причиною…

2 години ago

Фахівці розповіли, чому нові автомобілі стали «одноразовими»

Якщо винести за дужки окремі марки та моделі авто, які ставлять та оновлюють рекорди пробігу…

3 години ago