Багато автолюбителів твердо впевнені, що як тільки стрілка одометра підбирається до позначки 150 000 кілометрів, автомобіль слід терміново продавати, щоб уникнути майбутніх несправностей і дорогих ремонтів. Витоки цього міфу давно загубилися у часі, і хто став першим його прихильником, не з’ясувати. Фахівець роз’яснив, наскільки обґрунтовано це твердження і який пробіг насправді можна вважати безпроблемним.
Автомобільний парк у нашій країні неминуче старіє. Зараз на ринку можна знайти безліч машин із реальними пробігами понад 200 000 км. Проте вважається, що саме у позначці 150 000 кілометрів є щось майже містичне – якась “риса”, за якою, як вважають багато автолюбителів, починаються неминучі біди.
ВЖЕ БАЧИЛИ? | Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Думка про те, що після цього пробігу машина різко втрачає свою надійність, перетворюючись на потенційну розвалюху, глибоко вкоренилися в умах автомобілістів. Саме тому багато власників прагнуть продати машину, поки її одометр не перетнув “фатальний” кордон. З одного боку, прив’язка до 150 000 км не випадкова – саме до цього рубежу на більшості авто закінчується офіційна гарантія. Крім того, автовиробники на таких машинах рекомендують проводити низку дуже витратних профілактичних заходів щодо двигуна та КПП.
Варто враховувати, що ультрасучасні розробки, які виробники використовують у нових моделях, роблять машини все більш складними, а їхню надійність – нижчою. Автоконцерни мають одну єдину мету: забезпечити відносно безперебійну експлуатацію машини протягом гарантійного терміну, щоб власник не пред’являв претензій. Але щойно одометр перетинає поріг гарантії, може з’явитися ціла низка несправностей.
Якщо йдеться про обслуговування в офіційному сервісі, то цінники на ТО та запчастини зараз суттєво. Так що передбачливі водії намагаються позбавитися машини до того, як настане час великих і дорогих ремонтів, переклавши весь вантаж можливих витрат на наступного господаря.
Тому бажання продати авто після пробігу в 150 000 км стає логічним, адже не хочеться витрачатися на ремонтні процедури, краще мати свіжу машину з повноцінною заводською гарантією. При цьому пробіг до 100 000 км для більшості автомобілів великих автомобільних брендів, таких як Toyota, Kia, Hyundai, Mazda, Honda, Skoda та Volkswagen можна вважати відносно безпроблемним.
У США на аукціоні Cars and Bids продали незвичну "трійку" BMW 1995 року. За авто…
Досвідчений автомеханік Скотті Кілмер звернув увагу на важливу деталь, відсутність якої може стати вагомою причиною…
Якщо винести за дужки окремі марки та моделі авто, які ставлять та оновлюють рекорди пробігу…
Спиратися на відкрите вікно або висовувати руку під час руху – звична справа для багатьох…
Кременчуцький завод комунальної техніки «Альфатекс» виготовив і відвантажив замовнику чотири потужні самоскиди марки SHACMAN моделі…
На український ринок офіційно вийшла спортивна версія популярного електрокара Hyundai Ioniq 5 з індексом N.…