Обгін – складний, але поширений маневр, який повинні вміти виконувати всі водії. Однак багато автомобілістів здійснюють його неправильно, чим не тільки погіршують його ефективність, а й шкодять двигуну.
Хороші інструктори в автошколах пояснюють курсантам, що під час прискорення при обгоні потрібно попередньо переходити на знижену передачу. Так, автомобіль має кращу динаміку та підвищену потужність. Але про це знають далеко не всі і часто водії просто витискають педаль у підлогу, щоб обійти попутний транспорт. Такий метод вимагає більшого часу і, як з’ясувалося, може в майбутньому призвести до поломки силової установки.
ВЖЕ БАЧИЛИ? | Новий HYUNDAI Tucson 2025 року: подробиці і ціни |
Під час недавніх випробувань японська компанія Toyota виявила, часті прискорення на низьких обертах збільшують ризик передчасного запалювання, коли паливо-повітряна суміш вже запалюється, а поршень все ще намагається її стиснути. У результаті поршнева піддається сильній протидії і в кінцевому підсумку деформується. Ремонт такої несправності обійдеться автовласникові в цілий статок.
В Україні все більше судових рішень закривають адміністративні справи за фактом перевищення швидкості, зафіксованим камерами…
Новий кросовер Chevrolet Equinox EV – модель популярного формату, яка переверне свій сегмент. Фактично, це…
Японський автовиробник відродить популярний у 90-ті та 2000-ті повнорозмірний мінівен Toyota Previa у формі електромобіля.…
Цей непоказний автомобіль насправді з гордістю несе звання всюдихода: повний привід, понижаюча передача, блокування заднього…
Водії часом вдаються до незвичайного, але ефективного методу для покращення стану вживаних автомобілів — свердління…
Volkswagen готується вивести на ринок нове покоління популярного кросовера T-Roc. Новинка обіцяє здивувати стильним сучасним…