Багато автомобілістів хоча б раз замислювалися про те, що буде, якщо поставити шини на своєму транспортному засобі задом наперед. Наскільки взагалі важливий малюнок протектора і те, в якому напрямку він розташований? Експерти Tire Reviews вирішили перевірити це шляхом практичного експерименту на замерзлому озері.
Як дослідний зразок було взято всесезонні автомобільні шини Pirelli All Season SF3 Cinturato. Спершу їх встановили правильно, а потім задом наперед і порівняли результати випробувань. Результати здивували навіть досвідчених фахівців, адже виявилося, що перевернуті шини краще справляються з гальмуванням на снігу. Щоб сповільнитися з 45 до 5 км/год знадобилося 19,07 метра, що на 89 см менше, ніж за правильного встановлення.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Однак це, мабуть, єдиний плюс неправильного встановлення шин. Прискорення в такому разі відбувається на 9% повільніше звичайного, керованість стає гіршою. Також такий метод підвищує на 9% ризик аквапланування, погіршує тягу на 14% і гальмування на сухій поверхні на 3,6%. Також встановлені задом наперед покришки швидше втрачають зчеплення з дорожньою поверхнею під час набору швидкості.
Багато автолюбителів скаржаться, що сучасні машини стали «одноразовими». Навіть сучасне обслуговування транспортного засобу відповідно до…
В Україні почастішали випадки накладення великих штрафів за ввезення нерозмитнених автомобілів, відомих як «євробляхи». Суми…
Фахівці німецької асоціації TÜV Süd провели масштабне дослідження, щоб визначити найнадійніші вживані автомобілі. Перевірено понад…
Бронемашина AMX-10 RC — справжня "вбивця" ворожих комунікацій. 105-мм гармата машини французького виробництва наносить хірургічно…
У південнокорейського бренду заплановано кілька яскравих дебютів. Одним з них можна вважати прем’єру Hyundai Palisade…
Автомобілі — це не лише засіб пересування, а й інструмент, який втілює людські прагнення до…