Наступний рік може стати останнім для пільгового розмитнення електромобілів в Україні. Так вважають експерти Інституту досліджень авторинку.
Як відомо, до набуття чинності низкою законів, розмитнення електромобілів відбувалося так само як і бензинових чи дизельних легковиків або вантажівок. Тобто, при ввезенні такої моделі нараховувалося мито, акциз й ПДВ, а перед реєстрацією слід було сплатити ще й збір до Пенсійного фонду. В результаті кожне електроавто ставало дорожчим відносно його закупівельної ціни за кордоном щонайменше на 35…40%.
Міні-огляд на ютуб | СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Пільгове розмитнення, при якому залишився лише порівняно невеликий акциз (1 євро за 1 кВт-год ємкості батареї, на практиці від 20 до 100 євро за 1 автомобіль) дозволило цьому сегменту досить помітно наростити оберти та зрости парку електромобілів.
На думку експертів, ці пільги можуть бути скасовані 31 грудня 2025 року (крім збору за першу реєстрацію), оскільки наразі немає жодної зареєстрованої у Верховній Раді ініціативи, яка б могла продовжити дію цих правил.
«Це передбачувано — країні потрібні гроші, і навряд чи хтось із законотворців наважиться у ці часи запропонувати продовжити «нульове розмитнення» для електромобілів», – вважають фахівці.
В умовах зростання цін потрібно, проявляти обережність перед тим, як інвестувати в новий автомобіль. Джейкоб…
У швейцарському муніципалітеті Кірхберг, кантон Санкт-Галлен, ентузіасти знайшли велике скупчення автомобілів 1970-80-х років, що нагадує…
Чорна п'ятниця — це чудова можливість придбати речі, взуття, гаджети та інші товари за привабливими…
У США виявили чудово збережений спорткар Ford Mustang 2010 року. Це капсула часу з пробігом…
Чим одні транспортні засоби гірші за інші найкраще знають автомеханіки, які щодня стикаються з ними…
Hyundai презентував оновлений кросовер Tucson 2025 модельного року у себе на батьківщині, в Південній Кореї,…