Переконання водіїв, які оберти двигуна є найбезпечнішими, різняться між собою. Є прихильники руху на низьких оборотах, які вважають, що таким чином можна зберегти ресурс ДВЗ. Є й ті, які впевнені, що двигун повинен працювати на повну. Моторист профільного автосервісу розповів, який діапазон є безпечним.
Якщо регулярно підтримувати обороти двигуна в межах від тисячі до півтори тисячі, значно знижується тиск у системі. В результаті мастило не потрапляє на всі елементи, що призводить до значного зношування ДВЗ. Крім того, знижується заряд акумулятора. Особливо це негативно відбивається на двигуні, якщо мастило давно не змінювали.
Міні-огляд на ютуб
|
СУПЕР ЦІНА: Продається Hyundai IONIQ 5 2022 року - без ударів, зі США |
Деякі автовласники, особливо початківці, дуже бояться, коли стрілка тахометра досягає червоної зони. Експерт зазначив, що завдати шкоди мотору в цьому випадку неможливо, тому що у всіх сучасних двигунів встановлена система захисту, яка спрацює під час перевантаження.
При цьому регулярно їздити на високих оборотах не рекомендується, так як це призводить до передчасного зносу двигуна. Допустимо їх перевищувати при обгоні. Раз на тиждень експерт рекомендує доводити стрілку тахометра до червоної зони, щоб очистити від нагару камери згоряння, а також свічки запалювання. Найбільш оптимальним діапазоном для двигуна вважаються обороти в межах від 1800 до 3 тисяч. Якщо вони падають нижче, МКПП варто перейти на знижену передачу, а на АКПП перевести коробку в спортивний режим.