Новости

Шалені штрафи і конфіскація авто: на кого чекають кардинальні зміни

В Україні вигадали новий спосіб боротьби з нелегальними перевізниками. Якщо водій працює без ліцензії і був спійманий на гарячому двічі за рік, то він ризикує залишитися без машини.

Такою ідеєю найбільше обурилися легальні служби таксі. Вони побоюються, що в разі схвалення відповідного законопроекту перевірятимуть саме “офіціалів”, а нелегали й далі їздитимуть непокараними. Тому асоціація таксистів погрожує всеукраїнським страйком.

Підняти штрафи в 100 разів та конфісковувати автомобілі в таксистів. Якщо водій працює без ліцензії і був спійманий на гарячому двічі за рік, то ризикує залишитися без машини. Такою ідеєю найбільше обурилися легальні служби таксі.

Валерій – столичний таксист. П’ятий рік за кермом власної автівки заробляє собі на життя. “Все життя возив керівництво, тепер доводиться заробляти”, – каже він. Касового апарата в нього немає – таксист не приховує, що він нелегал. Замовлення отримує від диспетчерських служб, платить їм 10% і виходити з тіні не збирається. “Людина захворіла, не працює, а податок має платити”, – пояснює він.

Боротися з такими, як Валерій, держава намагається вже два десятки років посиленням штрафів і вимог до автомобіля. Це не допомогло, тому вирішили завернути гайки ще. “При виявленні в черговий раз такого порушення протягом року буде призводити або до штрафу максимально 170 тисяч гривень, або конфіскація транспортного засобу”, – пояснив начальник департаменту Міністерства інфраструктури України Віктор Сасін.

Найбільше таким новаціям обурилися легальні таксисти. Руслан показує всі атрибути справжнього таксі: касовий апарат, таксометр та всі дозвільні документи. Проте причепитися перевіряльники можуть до будь-якої дрібниці – і забрати авто. А нелегалів і далі не чіпатимуть, побоюється власник служби таксі. “Які шанси, що це таксі їде? Його ніхто не зупинить і не спитає. Давайте спочатку відрегулюємо ринок перевезень, а потім будемо вимагати з усіх”, – пропонує Руслан Гошовський.

40 млрд гривень щороку – тіньовий обіг у сфері пасажирських перевезень. Це підрахували в асоціації таксистів. Кількість нелегалів лише зростає, а з ними зростає і кількість аварій, постраждалих і жертв. Щодня українські таксі перевозять 2 млн пасажирів, і у жодного з них немає стопроцентної гарантії про безпечну доставку в пункт призначення.

Асоціації та профспілки таксистів погрожують всеукраїнським страйком за спроби конфісковувати авто. Автори законопроекту переконують, що ловитимуть лише перевізників без ліцензії. Нелегал Валерій випромінює спокій. “Знімаємо шашки – і ви не бачите, таксист я чи не таксист, от і все. Продовжуємо працювати далі”, – каже він. Нині ринок послуг таксі регулюють виключно пасажири – обирає кожен сам власним гаманцем.

avreley

Recent Posts

Штрафы за езду без прав: ст. 126 КУоАП

За управление транспортным средством без наличия водительских прав в Украине предусмотрена ответственность, которую устанавливает статья…

1 год ago

Штраф за непристёгнутый ремень: ч. 5 ст. 121 КУоАП

Материальное взыскание за езду с непристёгнутым ремнём безопасности в Украине на сегодняшний день составляет 51…

1 год ago

Штрафы за вождение в нетрезвом состоянии: ст. 130 КУоАП

1 июля 2020 года в Украине начал действовать закон, предусматривающий уголовную ответственность за вождение в…

1 год ago

Штрафы за нарушение правил остановки и стоянки: ч. 1 ст. 122 КУоАП

В соответствии с действующим законодательством Украины, под остановкой понимается преднамеренное прекращение движения транспортного средства длительностью…

1 год ago

Штрафы за движение на красный сигнал светофора: ст. 122, 123 и 127 КУоАП

Действующими ПДД запрещено движение на красный сигнал светофора как водителям транспортных средств, так и пешеходам.…

1 год ago

Штраф за езду без ОСАГО: ч. 1 ст. 126 КУоАП

В соответствии с действующими ныне в Украине законодательными нормами, эксплуатация водителем наземных транспортных средств возможна…

1 год ago